،یبی از یک منبع انرژی (در حال حاضر یک موتور بنزینی یا دیزلی) که می تواند به سرعت سوخت گیری شود، و یک بسته باتری بزرگتر که برای بین 50 تا 100 کیلومتر رانندگی به تنهایی من، است، برای برخی به ،وان بهترین هر دو جهان معرفی شده است. صاحبان
جنرال موتورز قبلاً گفته بود که قصد دارد فناوری سلول سوختی هیدروژنی را در کار متوسط (کامیونهایی با نشان بین 4500 و 6500) وسایل نقلیه پس از سال 2025، اما تایید نکرده است که چه شکلی خواهد داشت.
بسته باتری دارای ظرفیت کمتری نسبت به بسته معادلی است که برای تغذیه یک BEV خالص استفاده می شود، اما همچنان آب کافی برای عمل به ،وان منبع اصلی انرژی برای موتورهای الکتریکی دارد. اداره جنرال موتورز می گوید.
اگر هیدروژن در دسترس نباشد، بسته باتری میتواند برد خودرو را افزایش دهد، یا میتواند برای تامین انرژی وسایل خارجی بدون تکیه بر هیدروژن در حالت ثابت استفاده شود.
این در خودروهای سواری و شاسیبلندها رایج است، اما فناوری هیب، پلاگین هنوز در دنیای خودرو یا کامیون رایج نشده است.
ا،ر خودروهای پیل سوختی دارای یک بسته باتری کوچک هستند که دائماً توسط پشته سلول سوختی هیدروژن تغذیه می شود. تویوتا میرای دارای یک باتری لیتیوم یونی 1.2 کیلووات ساعتی است، اما آنقدر بزرگ نیست که بتواند به تنهایی بیش از یک لحظه خودرو را تامین کند.
در عوض، برای اطمینان از اینکه همیشه انرژی برای موتورهای الکتریکی خودرو وجود دارد که فوراً از آن استفاده کنند، آماده است.
در یک PHEV بنزینی یا دیزلی، باتری و موتور الکتریکی به خودرو اجازه میدهد در برخی شرایط، حرکتی با آلایندگی صفر را ارائه دهد، بدون اینکه اضطراب برد یا محدودیتهای مرتبط با وسایل نقلیه الکتریکی داشته باشد.
فورد تایید کرده است که رنجر در برخی مواقع از پیشرانه PHEV بهره میبرد و انتظار میرود میتسوبیشی نسخه پلاگین تریتون بعدی را ارائه کند.