طول یوکان 5334 میلیمتر، بدون احتساب آینهها، 2057 میلیمتر عرض و 1943 میلیمتر ارتفاع در فاصله بین دو محور 3071 میلیمتر است، در حالی که طول یوکان XL با فاصله بین دو محور 3406 میلیمتر، 5720 میلیمتر است.
اگر یوکان و لیریک به اینجا بیایند، به تنوع بخشیدن به خط تولید محلی GMSV فراتر از شورولت کمک خواهند کرد. تنها چیزی که گم می شود نماینده چهارمین برند آمریکای شمالی جنرال موتورز، بیوک است.
یک صندلی نیمکت جلو اختیاری است و ظرفیت صندلی را تا 9 سرنشین می رساند.
یک جفت بسته تری، در سراسر محدوده موجود است.
ما برای اظهار نظر در مورد پرونده با GMSV تماس گرفتیم.
اما از دهه 2000، جنرال موتورز تلاش بیشتری برای متمایز ساختن GMC ها از شورولت انجام داده است و اغلب به آنها طراحی های منحصر به فرد ورق ف،ی و داخلی می دهد.
برای چندین دهه، GMC کاری بیش از تغییر نشان محصولات شورلت انجام نداد، و وسایل نقلیه آنها از طریق شبکه های فروش جداگانه به فروش رسید. این رابطه شبیه به رابطه فورد و بخش مرکوری آن یا دوج و پلیموث در کرایس، بود.
پرچمدار Denali Ultimate با ویژگیهایی مانند رینگهای آلیاژی 22 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، سانروف پانوراما، پلههای جانبی با قدرت جمعشدگی، آینه دید عقب دیجیتال، بسته سرگرمی صندلیهای عقب با صفحه نمایش دوگانه 12.6 اینچی ساخته شده است. ماساژ صندلی های جلو، تریم داخلی ارتقا یافته و در مدل های RWD، سیستم تعلیق بادی.
SLE پایه یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto داخلی و بیسیم Google، دسته ابزار دیجیتال، چراغهای جلو LED، ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خطوط ارائه میدهد.
جنرال موتورز که هفته گذشته به معرفی یک کادیلاک الکتریکی در استرالیا اشاره کرد، به نظر میرسد که مشغول ایجاد مقدمات برای یک شاسیبلند با اندازه کامل و موتور احتراقی بوده است.
5.3 لیتری 265 کیلووات قدرت و 519 نیوتن متر تولید می کند، در حالی که 6.2 لیتری 313 کیلووات و 624 نیوتن متر تولید می کند. موتور دوم در حال حاضر تنها موتور شورولت سیلورادو 1500 با مشخصات داخلی است.
آ ثبت علامت تجاری در پایگاه داده IP استرالیا به معرفی بالقوه ای اشاره می کند جی ام سی یوکان.
این پرونده در 17 مارس 2023 منتشر شد و در حال حاضر در انتظار نمایه سازی است.
در حالی که سازندگان به نامهای تجاری در استرالیا بدون ارائه آنها به بازار شناخته شدهاند، ثبت نام برای یوکان به دنبال یکی از کادیلاک لیریک است که متعاقباً در لباس فرمان راست جاسوسی شد.
یوکان و یوکان XL به ترتیب همتایان برند GMC برای شورولت تاهو و سابربن هستند و همه این شاسی بلندها – به علاوه کادیلاک اسکالید و اسکالید ESV – توسط پلتفرم بدنه روی قاب T1 جنرال موتورز پشتیب، میشوند.
یک ش،ت، هولدن تنها 746 خودرو از SUV های لندکروز کوتوله، V8 بنزینی و دیزلی را جابه جا کرد.
موتور 3.0 لیتری دیزل 206 کیلووات و گشتاور 624 نیوتن متری مشابه با قوی ترین موتور V8 تولید می کند.
SLT میان رده دارای نظارت استاندارد نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب، گرمکن و تهویه صندلیهای جلو، تزئینات چرمی و درب عقب برقی است، در حالی که AT4 فقط با 4WD دارای کنترل سرازیری، دمپرهای تطبیقی، نمای جلوی منحصربهفرد است. برای بهبود زاویه نزدیک، و قلاب ب،ل جلو و صفحه لغزش.
Denali که قبلاً مدل با مشخصات بالا بود، دارای سیستم صوتی Bose با 14 بلندگو، دوربین دید فراگیر، هدآپ نمایشگر 15 اینچی و کنترل سواری مغناطیسی جنرال موتورز است.
یوکان در حال حاضر با فرمان راست تولید نمیشود، و این نشان میدهد که اگر GMSV آن را معرفی میکرد، این شرکت آن را با فرمان چپ وارد میکرد و مانند شورولت سیلورادو 1500 و پیکاپهای HD آن را به صورت محلی تولید میکرد. .
جنرال موتورز قبلاً در استرالیا در این فضا شرکت کرده است و نسخه ای از شورلت سابربن با فرمان راست کارخانه ای به نام هولدن سابربان را از سال 1998 تا 2001 ارائه کرده است.
برای زمینه، تویوتا لندکروزر سری 300 تا 5015 میلی متر طول و 1990 میلی متر در فاصله بین دو محور 2850 میلی متر دارد.
سه پیشرانه موجود است: موتورهای V8 بنزینی 5.3 لیتری و 6.2 لیتری تنفس طبیعی، به علاوه یک شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توربو دیزل که همگی با گیرب، 10 سرعته اتوماتیک جفت می شوند.
این برند همچنین فراتر از پیکاپهای بدنه روی فریم و شاسیبلندها به کراس اوورهای تک بدنه مانند آکادیا که قبلاً در اینجا با نام هولدن آکادیا فروخته میشد، گسترش یافته است.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/gmsv-trademark-filing-points-to-local-launch-for-large-suv
حتی یوکان با طول معمولی دارای صندلی برای حدا،ر نه سرنشین در سه ردیف است.
این خودرو را میتوان با گزینههای دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک و پنج سطح تریم از جمله AT4 آفرود محور و Denali Ultimate براق داشت.
این همان پلت فرمی است که توسط وانت های سایز کامل جنرال موتورز، شورولت سیلورادو و جی ام سی سیرا استفاده می شود.
هیچ پرونده جداگانه ای برای Yukon XL، یک نسخه کشیده از یوکان وجود ندارد.