اینها شامل مدل های تهاجمی 400 و 700، به علاوه شاسی بلند پرچمدار خودنمایی 800 است.
موتور استاندارد a توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی آسیاب با 167 کیلو وات قدرت در 5500 دور در دقیقه و 387 نیوتن متر گشتاور بین 1800 تا 3600 دور در دقیقه، همراه با گیرب، هشت سرعته اتوماتیک.
نسخه هیب، که در نمایشگاه موتور چنگدو در آ، هفته رونمایی شد نیز دارای موتور 2.0 لیتری توربو است، اما به 9 سرعته اتوماتیک ارتقا یافته و مجموع ،وجی های سیستم را تولید می کند. 224 کیلو وات و 640 نیوتن متر.
ویژگیهای موجود عبارتند از: صندلیهای جلو با قابلیت تنظیم برقی گرم شونده، تهویهشونده و ماساژور، نور محیطی با قابلیت تنظیم ۶۴ رنگ، روکشهای چرم ناپا، سانروف تک جداره و فرمان گرم شونده.
زاویه نزدیک شدن آن 33 درجه، زاویه ،وج 34 درجه، حداقل فاصله از زمین 224 میلی متر و حدا،ر عمق موج 700 میلی متر است.
یک نسخه دیزلی قبلاً مطرح شده بود، اگرچه هنوز فاش نشده است. مشخص نیست که آیا این از موتور 2.0 لیتری توربو دیزل 120 کیلووات/400 نیوتن متری موجود در GWM Ute استفاده می کند یا از 137 کیلووات قدرتمندتر شانهای کانن یوتی که در چنگدو معرفی شد.
این همچنین زمان ادعایی 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را از 9.5 ث،ه به 7.9 ث،ه کاهش می دهد.
برخلاف مدلهای مبتنی بر ute، Tank 300 تنها دو ردیف صندلی دارد.
در حالی که GWM استرالیا هنوز رسماً تانک 300 – یا همتای پایدار آن تانک 500 – را برای راه اندازی تایید نکرده است. CarExpert می داند که هر دو در سال 2023 به اینجا می آیند.
اینها اولین نمونه های فرمان راست هستند که جاسوسی شده اند.
تانک 300 یک SUV بدنه روی فریم است که در چین در دو نسخه «شهری» و «آفرود» موجود است. به نظر می رسد مورد دوم نمونه ای است که در اینجا آورده شده است.
تانک 300 در ابتدا در سال 2020 در چین به ،وان یکی از اعضای برند SUV گران قیمت GWM معرفی شد، اما در سال 2021 به برند خود تبدیل شد.
این باعث می شود 122 میلی متر کوتاه تر از جیپ ر،ر نامحدود با فاصله بین دو محور 258 میلی متری کوتاه تر باشد. همچنین کوتاهتر از کرایههای مستحکم و مبتنی بر یوتی مانند میتسوبیشی پاجرو اسپورت و تویوتا فورچونر است، اگرچه 115 میلیمتر پهنتر از اولی و 75 میلیمتر پهنتر از دومی است.
پس از آن تانک 500 بزرگتر قرار گرفت که از نظر اندازه بین تویوتا لندکروزر پرادو و سری 300 قرار می گیرد و سال گذشته در دو مدل چهار سیلندر هیب، توربو بنزینی V6 و توربو بنزینی معرفی شد.
علاوه بر یک دوربین دید فراگیر استاندارد، یک نمای شاسی شفاف نیز برای آفرود طراحی شده است.
این برند همچنین طیف وسیعی از خودروهای مفهومی با ظاهر تولیدی را معرفی کرده است که همه آنها به طور مشابه دارای ساختار بدنه روی فریم هستند.
ناهموار GWM Tank 300 با ارسال ع، ها به یک راه اندازی محلی نزدیک تر می شود CarExpert از نسخه های فرمان راست که در ملبورن جاسوسی شده اند.
بنابراین انتظار میرود مدلهای تانک بهعلاوه خودروهای الکتریکی آینده اورا به،وان محصولات GWM Tank و GWM Ora به بازار عرضه شوند که باعث میشود نام تجاری GWM بیشتر به یک برند کامل تبدیل شود.
GWM سال گذشته نمونه ای از تانک 300 را برای اه، تبلیغاتی و آزمایشی به همراه کراس اوور هاوال دارگو به استرالیا آورد، اما هر دو فرمان چپ بودند.
نسخه چهار سیلندر پلاگین هیب، توربو بنزینی 500 نیز در آ، هفته در چنگدو رونمایی شد.
سیستم تعلیق در جلو به صورت دوشاخه با محور عقب چند پیوندی است، در حالی که همه مدلهای آفرود بر روی چرخهای 17 اینچی سوار میشوند و گزینه ،تیکهای همهجانبه را دارند. یک زاپاس با اندازه کامل روی درب صندوق عقب نصب شده است.
مجموعه کاملی از تج،ات ایمنی فعال و کمک راننده نیز در دسترس است، از جمله ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ خطوط با محوریت خطوط.
در حالی که در جلو لوگوی برند Tank مانند Transformers را میپوشد، در درب عقب دارای نشان GWM Tank است.
GWM در استرالیا از بازاریابی برندهای GWM Ute و Haval SUV به طور جداگانه دور شده است، وب سایت های خود را ادغام کرده و فروش را با هم در VFACTS گزارش می دهد.
Tank 300 دارای 4760 میلی متر طول، 1930 میلی متر عرض و 1903 میلی متر ارتفاع در فاصله بین دو محور 2750 میلی متر است.
این شامل یک نسخه هیب، از Tank 300، به علاوه یک نسخه پلاگین هیب، از Tank 500 است که می تواند منجر به تولید شش یا هفت وسیله نقلیه الکتریکی و الکتریکی GWM در استرالیا تا پایان سال 2023 شود.
دارای دنده کم برد و دیفرانسیل قفل الکترومک،کی جلو و عقب است و عملکرد چرخش م،ن (من،!) و حالت ،ش را ارائه می دهد.
بیشتر: GWM محدوده وسیع هیب،، PHEV، EV را برای استرالیا برنامه ریزی می کند
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/gwm-tank-300-lands-in-australia-in-right-hand-drive