Harley-Davidson X440 Vs Rivals – Classic 350, Yezdi, CB350, Scram 411

با آوردن Scram 411 به تصویر، مقایسه هارلی دیویدسون X440 در مقابل رقبا نتایج جالبی را به ارمغان می آورد. Scram 411 5 کیلوگرم سبک تر است و دارای م،ن سوخت 15 لیتری بزرگتر است. ارقام 24.3 ، بخار و 32 نیوتن متر پشت سر 440X با 27 ، بخار و 38 نیوتن متر هستند. همانطور که گفته شد، Yezdi Roadster با 29.23 ، بخار نیرومندترین خودرو است و دارای DOHC برتر با 4 سوپاپ است.

با شروع قیمت گذاری، هارلی دیویدسون با روپیه یک برگ برنده کاملاً برنده شده است. قیمت پایه 2.29 میلیون هدف اصلی ک،یک 350 است و اکنون فقط روپیه است. 36000 گران تر در تریم های پایه و روپیه. 45000 گران تر در تریم های با مشخصات بالا. با توجه به مشخصات و ویژگی ها، به نظر می رسد هارلی دیویدسون نسبت به ک،یک 350 ارزش بیشتری نسبت به قیمت دارد.

نام تجاری هارلی دیویدسون در هنگام ،ید، مالکیت و فروش نیز نقطه قوتی خواهد بود. در مقابل، رویال انفیلد بسیار رایج شده است و عامل تازگی دیگر وجود ندارد. اگر پیشرانه را در نظر بگیریم، ک،یک 350 ضعیف ترین روی کاغذ است و همچنین بیشترین وزن را دارد. حتی رقیب اصلی آن CB350 اعداد بهتر و سخت افزار بهتری مانند کلاچ دمپایی و سر 4 ولت ارائه می دهد.

مقایسه هارلی دیویدسون X440 در مقابل رقبا
مقایسه هارلی دیویدسون X440 در مقابل رقبا

فقط X440 و رودستر دارای گیرب، 6 سرعته هستند. اسکرام 411 دارای بیشترین فاصله بین دو محور و بالاترین فاصله از زمین است. CB350 سبک ترین از این دسته است. Yezdi دارای کمترین ارتفاع صندلی با 790 میلی متر است، اما X440 و ک،یک 350 805 میلی متر بالاترین ارتفاع صندلی نیز دور از دسترس نیستند. هارلی دیویدسون هر دو گزینه سیم پره و چرخ آلیاژی را ارائه می دهد. هوندا و یزدی فقط آلیاژ و رویال انفیلد فقط پره های سیمی ارائه می دهند.

چه ،ی بیشترین ویژگی را دارد؟

هارلی دیویدسون X440
هارلی دیویدسون X440

علیرغم رفتن تا 200 میلیون تومان 2.69 lakh (سابق)، به نظر می رسد Harley-Davidson X440 من، ترین شرط با توجه به ارزش برند باشد.

هر دو X440 و Roadster یک کنسول ابزار کاملا دیجیتالی ارائه می دهند. رویال انفیلدز یک صفحه نمایش Tripper را ارائه می دهد. رودستر باید همان کنسول ابزاری را از Adventure می گرفت که دارای اتصال بلوتوث و ناوبری است. هیچ یک از این موتورسیکلت ها حالت های سواری را ارائه نمی دهند. با در نظر گرفتن تمام ویژگی ها، رودستر و CB350 در مقایسه با ک،یک 350 بسیار دست کم گرفته شده اند (بر روی کاغذ).


منبع: https://www.rushlane.com/harley-davidson-x440-vs-rivals-cl،ic-350-yezdi-cb350-scram-411-12473399.html

فقط هارلی دیویدسون X440 چنگال های جلوی تلسکوپی USD را ارائه می دهد. اینها 43 میلی متری چاق تر از KYB هستند. در حالی که بقیه چنگال های تلسکوپی RSU را ارائه می دهند. به جز Scram 411 با تک شوک، تمام موتورسیکلت های این لیست دارای کمک فنر دوقلو هستند. ک،یک 350 تنها با روشنایی تمام هالوژن است، در حالی که هارلی دیویدسون، یزدی و هوندا تنظیمات تمام ال ای دی را ارائه می دهند. Scram 411 چراغ‌های عقب LED دارد.

همکاری استراتژیک هیرو و هارلی دیویدسون اولین محصول را به همراه داشت. این هارلی دیویدسون X440 است و در درجه اول با محصولاتی مانند رویال انفیلد 350 سی سی، اسکرام 411 تا حدودی، یزدی رودستر و هوندا CB350 رقابت خواهد کرد. در نبرد ک،یک های یکپارچهسازی با سیستمعامل، Royal Enfield Cl،ic 350 محبوب ترین است.

همه موتورسیکلت ها دارای ،تیک جلویی 100 بخش هستند. اما ،تیک 140 بخش عقب هارلی چاق ترین است. هر دو X440 و رودستر دارای تنظیمات چرخ جلو 18 اینچی و چرخ عقب 17 اینچی هستند. ک،یک 350 دارای چرخ‌های 18 اینچی در دو طرف است، CB350 ،یبی 19 اینچی جلو و 18 اینچی در عقب و اسکرام 19 اینچی جلو و 17 اینچی عقب را ارائه می‌کند. همه موتورسیکلت ها دارای راه اندازی تک دیسک در دو انتها و ABS دو کاناله هستند.

رویال انفیلد هر ماه حدود 60 هزار دستگاه موتورسیکلت 350 سی سی تولید می کند و 25000 تا 30000 از آنها ک،یک 350 هستند. هوندا CB350 و Yezdi بسیار کمتر از آن فروخته می شوند. با در نظر گرفتن مشخصات، ما فکر می کنیم RE Scram 411 نیز یک رقیب عالی خواهد بود و بنابراین ما آن را در این مقایسه گنجانده ایم. بیایید ببینیم X440 در کجا ایستاده است.

Harley-Davidson X440 Vs Rivals – گران ترین، بیشترین VFM؟