با نزدیک شدن به تاریخ تولید، Hero HF Dawn می تواند مقرون به صرفه ترین موتورسیکلت موجود برای فروش در هند در زمان عرضه به زودی باشد.
هند یکی از بزرگترین، اگر نگوییم بزرگترین بازار بازی های دو بعدی روی زمین است. ایجاد تسلط در این بازار بسیار مهم است. بهترین راه برای نفوذ به این بازار، راه اندازی دستگاه های متحرک مقرون به صرفه است که همچنان بخش عمده فروش را تشکیل می دهند. Hero در این ژانر موفق بوده است و با نسخه آتی HF Dawn که اخیراً در آزمایش مشاهده شد، بازی را به سطح بالاتری می برد.
تست رصدی Hero HF Dawn
Hero MotoCorp، بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت در جهان، پرفروش ترین برند موتورسیکلت 2W در هند است. این شرکت تا حد زیادی به مجموعه موتورسیکلت های 100 سی سی خود متکی است که برند اسپلندر مرغ طلایی است. Hero MotoCorp رقابت سختی را از HMSI (شرکت موتورسیکلت و اسکوتر هوندا هند) دیده است.
Hero در ماه گذشته بار دیگر پیشتاز بازار داخلی شد، اما تنها با اختلاف کمی. Hero برای گسترش سهم بازار خود قصد دارد اسلحه های بزرگ را در قالب HF Dawn که تولید آن در می 2017 به دلیل فروش ضعیف متوقف شد، خارج کند. با این حال، امروز زمانها متفاوت است و هیرو به یک عرضه ۱۰۰ سیسی مقرونبهصرفهتر نیاز داشت.
اینجاست که دوچرخه Hero HF Dawn که اخیراً دیده شده است، وارد بازی می شود. HF Dawn با تج،ات و شاسی کمتری نسبت به هر دوچرخه دیگری که امروزه توسط Hero ارائه میشود، شاید ارزانترین موتورسیکلت در بین دوچرخههای Hero و ارزانترین موتورسیکلت از هر برندی باشد.
در حال حاضر، HF 100 مقرون به صرفه ترین پیشنهاد از Hero MotoCorp است و HF Dawn آینده حتی قیمت پایین تری خواهد داشت. قیمتی در حدود 55000 روپیه (بدون مالیات)، در مقابل قیمت 100 HF 59018 INR (بدون مالیات) تصور کنید. ما می تو،م قطعات و تج،ات بسیار ابتدایی را با HF Dawn ببینیم.
مجموعه چراغ های جلوی بزرگتر HF 100 با روکش کاپوت با یک چراغ جلوی دایره ای ساده تر جایگزین می شود. اگر از من بپرسید آن چراغ جلوی دایره ای بهتر به نظر می رسد. یک دسته ابزار آنالوگ ساده وجود خواهد داشت و مواردی مانند سرعت سنج و گیج سوخت ممکن است وجود نداشته باشد. خود استارت برقی یک «ویژگی» در این موتور سیکلت خواهد بود.
چه زم، راه اندازی می شود؟
چرخ ها از آلیاژ ساخته شده اند، مشابه چرخ هایی که در HF 100 دیدیم. ترمزگیری از طریق واحدهای درام در هر دو انتها انجام می شود. صندلی بلند است، عقب با کمک فنرهای دوبل آویزان شده و جلو مجهز به شاخک های تلسکوپی RSU است. تمام روشنایی ها توسط لامپ های هالوژن تامین می شود.
برنامه دقیق عرضه این دوچرخه توسط Hero MotoCorp اعلام نشده است، اما به نظر می رسد دوچرخه اخیراً شناسایی شده آماده تولید باشد. این موتور همان موتور تک سیلندر 97.2 سی سی هوا خنک با 8 ، بخار قدرت و 8 نیوتن متر گشتاور را حمل می کند که به جعبه دنده چهار سرعته متصل می شود. این موتور ممکن است ویژگی توقف/شروع i3S را برای حفظ قیمت رقابتی نداشته باشد.
همچنین بخو،د – Hero Splendor+ دارای اولین ترمز دیسکی در بخش جلو است
منبع
منبع: https://www.rushlane.com/hero-hf-dawn-spied-testing-the-next-big-thing-in-commuter-motorcycles-12506266.html