Hero MotoCorp دو نام جدید به نام Karizma XMR و Karizma XMR 210 ثبت کرده است.

بر اساس آ،ین قاطر آزمایشی کاریزما، به نظر می رسد که دارای طراحی الهام گرفته از Xtreme 200S است. بازرسی دقیقتر یک فیرینگ تقریبا مشابه، اما شیکتر را نشان میدهد. ما میتو،م تفاوتها را نسبت به Xtreme 200S تشخیص دهیم – نشانگرهای چرخش LED با عملکرد چراغ خطر و ORVMهای نصبشده روی فیرینگ بهجای نصب روی فرمان.

با ماندن به Hero، آن 210 باید م،ایی داشته باشد. منطقی است، حدا،ر سرعت 210 کیلومتر در ساعت را نخواهد داشت. بنابراین، به احتمال زیاد نشان دهنده جابجایی آن است. خنک شدن با مایع یا نه، می تواند قابل بحث باشد. همچنین، ممکن است موتور 200 سی سی هیرو باشد که حوصله 210 سی سی را ندارد و به گیرب، 6 سرعته جدید متصل شده است (شایعه ها). از این مجموعه میتوان انتظار داشت حدود 25 ، بخار قدرت و 30 نیوتنمتر.
منبع: https://www.rushlane.com/new-hero-karizma-210cc-spied-1st-time-more-power-features-12465742.html
از نظر تاریخی، کاریزما همیشه به ،وان دو نفر پیشنهاد شده است. یک کاریزما نیمه پر با قدرت کمی کمتر و یک کاریزما کامل فیر شده با قدرت بیشتر. این بار نیز همین رویکرد پیش بینی می شود. Hero دو نام تجاری دارد – Karizma XMR و Karizma XMR 210.
از آنجایی که قیمتگذاری یکی از نقاط قوت اصلی کاریزما بود، ما فکر میکنیم که هیچ تج،ات شیکی برای افزایش هزینهها متحمل نخواهد شد. از تصاویر جاسوسی مشخص است که هیرو کاریزما 2023 چنگال جلو دلاری دریافت نمی کند. نور LED و اتصال بلوتوث با ناوبری می تواند ارائه شود. انتظار میرود قیمتهای جدید Karizma 210 برابر با روپیه باشد. براکت 1.3 تا 1.6 lakh.
آیا 210 در Karizma XMR 210 نشان دهنده جابجایی آن است؟
هنوز تایید نشده است. اگر به ،وان مثال استون مارتین راپید AMR 210 را در نظر بگیریم، 210 در نام آن دو چیز را نشان می دهد. یک، تنها به 210 واحد در سراسر جهان محدود شده است. دو، حدا،ر سرعت آن 210 مایل در ساعت است که آن را به سریع ترین سدان چهار در جهان تبدیل می کند.

یکی از آنها احتمالاً نسل جدید کاریزما است. بله، Hero در حال آماده شدن برای احیای برند نمادین خود است. کاریزما سالها پرچمدار موتور سیکلت Hero بود تا اینکه تولید آن متوقف شد. در طول سالها، هیرو چندین بار تلاش کرد تا نام تجاری کاریزما را احیا کند، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. فیس لیفت Karizma 2014 طراحی شده توسط EBR (Erik Buell Racing) کوه یخی بود که هرو تایت،ک را به تنهایی غرق کرد.

زبان طراحی Xtreme 200S؟
Karizma XMR میتواند قدرتمندتر با فیرینگ بیکینی برای مق، با Pulsar 220F باشد. حتی ممکن است همان موتور 200 سی سی خنک کننده روغنی ا،تریم 200 اس ،وجی داشته باشد. در حالی که Karizma XMR 210 میتواند با موتور 210 سیسی خنکشونده مایع و گیرب، 6 سرعته برای مق، با Pulsar RS 200، عرضهای کاملاً زیبا باشد.
Hero MotoCorp در آستانه تقویت بازی خود در بخش موتور سیکلت پریمیوم است. آنها در حال کار بر روی عرضه طیف وسیعی از موتورسیکلت های جدید در بخش 200 تا 450 سی سی هستند. اینها شامل موتورسیکلتهای ماجراجویی جدید، رودسترها و همچنین ماشینهای کاملاً پررنگ میشود.