محدوده سوپرا شامل اسکوترهای زیر استخو، است که این شرکت در بازارهای آسه آن مانند اندونزی به فروش می رساند. یک مدل 150 سی سی، سوپرا GTR 150، و یک مدل 125 سی سی، سوپرا X 125 وجود دارد. اسکوتر Revo X نیز پایین تر از محدوده سوپرا قرار دارد.
مدلی که هوندا در هند ثبت اختراع کرده است، به نظر میرسد که نسخه کمی بازطراحی شده از هوندا Revo X است. تفاوت های جزئی در پنل های بدنه در پتنت جدید بر خلاف مدل ،وجی وجود دارد. این یک اسکوتر زیر استخو، من، با ستون فقرات در کف آن است و دارای چرخ های آلیاژی 17 اینچی است.
پس از عرضه MY23 Dio 125، اکنون به نظر می رسد که هوندا هند یک اسکوتر جدید را به ثبت رسانده است. هند یکی از بزرگترین بازارهای موتورسیکلت و اسکوتر در هند است. و منطقی است که هوندا به دنبال مجموعه ای از اسکوترهای به روز شده و مطابق با روندهای فعلی باشد.
هیرو هوندا شانس خود را در این بخش با Street 100 امتحان کرد. بسیاری دیگر خیابان 100 را به یاد نمی آورند زیرا هرگز به درستی برخورد نکرد. در حال حاضر، Okinawa Okhi-90 تنها اسکوتر از نوع زیر استخو، است. اما دارای یک تخته تخت است و دارای رینگ های آلیاژی 16 اینچی است.
هوندا سوپرا X 125 فقط سوپرا را در نام خود دارد. موتور 124.89 سی سی که حدود 10 ، بخار قدرت و 9.3 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. فاقد تج،ات فانتزی است و دارای جعبه دنده 4 سرعته است. به نظر می رسد که سوپرا X 125 GTR کافی نیست. اما Revo X یک پله پایینتر از آن است و یک موتور 109.17 سیسی با 8.8 ،بخار و 8.7 نیوتنمتر را در اختیار دارد که به یک جعبهدنده 4 سرعته متصل است. این پیشرانه احتمالاً با مدل فیس لیفت شده نیز باقی خواهد ماند.
در حالی که سوپرا GTR 150 یک پیشنهاد پر از فناوری و کارآمدتر است، هوندا Revo X فیس لیفت یک اسکوتر میان رده زیربنایی بدون زواید است.
این پتنت مربوط به اسکوتر زیر استخو، هوندا Revo X فیس لیفت است. در حالی که می تواند در شبه قاره آسیا عرضه شود، یا هوندا به طور معمول از IP (مالکیت م،وی) خود در بزرگترین بازار 2W جهان محافظت می کند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
اسکوتر هوندا Revo X فیس لیفت در داخل ،ک ثبت اختراع
شاید چون Supra GTR 150 هم سوپرا و هم GTR را در نام خود دارد، فناوری بیشتری دارد. این دستگاه دارای یک راه اندازی DOHC با پیکربندی 4 ولت در هر سیلندر و همچنین یک جعبه دنده 6 سرعته است. حجم موتور این موتور مایع خنک کننده 149.16 سی سی است و حدود 16 ، بخار قدرت و 14.2 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
آیا تا به حال رویای ،ید تویوتا سوپرا را در سر داشتید؟ یکی با راه اندازی توربو دوقلوی 2JZ-GTE؟ یا حتی یک نیسان GT-R ب،یم؟ خوب، شما می تو،د هر دو سوپرا و GTR را در یک اسکوتر ب،ید که از قضا هوندا می فروشد. آفرین به استراتژی هوشمندانه نام تجاری هوندا اندونزی. آفرین!
منبع: https://www.rushlane.com/،nda-revo-x-facelift-patent-india-12474347.html
در هند از اسکوترها به ،وان وسایل نقلیه یونی، استفاده می شود. طراحی روروک مخصوص بچهها اندکی مانع از قابلیت استفاده برای کاربر، که لباسهای ساری دارند، میشود. بعید است که هوندا Revo X Facelift را در هند عرضه کند. اسکوترهای زیر استخو، را می توان به ،وان موتورسیکلت هایی با فضای ذخیره سازی زیر صندلی تعمیم داد. این نوع وسیله نقلیه هرگز در هند محبوب نبود.