Hyundai Creta EV Interiors در حین شارژ شدن spied

قاطرهای آزمایشی قبلی نشان دادند که چگونه این قاطر آزمایشی با قلاب ، آن به جایی زیر کاپوت خود شارژ می‌شود. این قاطر آزمایشی اخیر نیز با تنظیمات مشابه شارژ می شود. در حین حضور در آن، تماشاچیان فضای داخلی آن را تمیز ،د و جزئیات جالبی را فاش ،د.

عقب هیوندای کرتا EV
عقب هیوندای کرتا EV

پنل کنترل تهویه مطبوع جدید است و دارای صفحه های کمی بزرگتر است. صفحه نمایش بین این شماره گیری های جدید بزرگتر به نظر می رسد. کنسول مرکزی نیز کاملاً جدید است و دارای یک صفحه چرخان کوچک است که می تواند یک صفحه نمایش دایره ای در بالای آن داشته باشد. این صفحه می تواند به ،وان انتخابگر درایو عمل کند، زیرا در اینجا انتخابگر دنده وجود ندارد.

شارژ هیوندای کرتا EV
شارژ هیوندای کرتا EV

دارای ترمز دستی الکترونیکی است. فرمان همان است و پشت آن، خوشه ابزار جدید است. به نظر می رسد که این خوشه ابزار یک واحد کاملا دیجیتالی است در مقابل واحد نیمه دیجیتالی در مدل ،وجی ICE.

چه انتظاری داشته باشیم؟

منبع


منبع: https://www.rushlane.com/hyundai-creta-ev-interiors-spied-while-charging-12473962.html

از آنجایی که این قاطر آزمایشی در حال شارژ شدن است، به نظر می رسد این صفحه نمایش ابزار برای نشان دادن سطح شارژ روشن است. دارای بخش مرکزی دایره ای است. ما می‌تو،م یک داش‌کم را در کنار IRVM کم‌نور خودکار آن ببینیم که با دوربین Exter متفاوت به نظر می‌رسد. می تواند یک محصول پس از فروش برای این قاطر آزمایشی خاص باشد.

فضای داخلی هیوندای کرتا EV
فضای داخلی هیوندای کرتا EV

برخلاف مدل معمولی ICE، فضای داخلی هیوندای کرتا EV دارای تفاوت‌های جزئی است – تغییرات بیشتر آن را به مدل تولیدی تبدیل می‌کند.

هیوندای کرتا از زمان معرفی خود، خودروی برتر در فضای SUV جمع و جور بوده است. جلوتر از هر رقیبی لحیم شده است. این برند کره‌ای در حال آزمایش یک نسخه EV از Creta است که با شاسی‌بلندهای برقی فشرده مانند MG ZS EV و Mahindra XUV400 روبرو خواهد شد. همانطور که گفته شد، تاج خودروی الکتریکی همچنان متعلق به تاتا موتورز است و محدوده ن،ون EV بالاترین تولید کننده حجم است. بیایید نگاهی به فضای داخلی بیندازیم.

خودروهای داخلی هیوندای کرتا EV مشاهده شد

پ،تیک های پشت فرمان خاموش هستند و تج،ات ثبت اطلاعات در دو طرف این فرمان وجود دارد. باتری می تواند حدود 50 کیلووات ساعت باشد که با MG ZS EV مطابقت دارد و با یک بار شارژ می تواند مسافت 500 کیلومتری را داشته باشد. نمای بیرونی دارای طراحی جدیدی خواهد بود که یک تغییر جزئی از فیس لیفت آینده Creta خواهد بود. راه اندازی به احتمال زیاد در حدود نمایشگاه خودروی 2025 است.

برای شروع، تا حد زیادی شبیه به فضای داخلی مدل ،وجی است. البته به جز چند نکته. این تفاوت های ظریف جالب هستند و می توانند به نتیجه گیری در مورد فیس لیفت آینده Creta نیز منجر شوند. این یک تریم پایین تر به نظر می رسد زیرا دارای یک صفحه نمایش لمسی کوچکتر 8 اینچی با صفحه و دکمه است.