در داخل، تریم پایه EX فاقد هرگونه سیستم اطلاعات سرگرمی، کنترل فرمان، بلند،ا، دریچه های عقب و بسیاری موارد دیگر است. شیشههای عقب با سیم پیچ دستی کار میکنند و هیچ المان خوبی مانند سانروف یا حتی داشکامی که این شرکت با تریمهای برتر تبلیغ میکند، وجود ندارد.
همانطور که گفته شد، EX به نظر می رسد که یک تریم پایه است. این بلافاصله هم در بیرون و هم در داخل آشکار می شود. در ،مت بیرونی، تریم پایه EX هیوندای ا،تر فاقد LED DRL، چراغ های جلو پروژکتور، روکش مشکی براق در کوره، چرخ های آلیاژی، واشر و برف پاک کن عقب، ریل های سقف و موارد دیگر است. ORVM ها و دستگیره درها هم رنگ بدنه نیستند.
ایمنی شامل 6 کیسه هوا، کمربند ایمنی سه نقطه ای، کلید از راه دور با قفل مرکزی و قفل درب سنسور سرعت، پشتی سر قابل تنظیم در جلو و عقب و موارد دیگر است. دسته ابزار کاملا دیجیتال (مشابه تریم های بالا)، ORVM های قابل تنظیم الکتریکی، چراغ های عقب LED، شیشه های برقی جلو، و چند ویژگی دیگر به صورت استاندارد در سراسر این محدوده هستند.
هیوندای احتمالاً مانند رنو کیگر و نیسان مگنیت باید واشر و برف پاک کن عقب را به صورت استاندارد ارائه می داد. چیزی که در آن بسته بندی می شود صفحات اسکید مصنوعی نقره ای در جلو و عقب، روکش بدنه در اطراف و چراغ های عقب LED H شکل است.
چه چیزی را از دست می دهد؟
برای شروع، به نظر می رسد که هیوندای در آینده یک تریم E کمتر را ایجاد کند. احتمالا در همان روپیه. زم، که قیمتهای اولیه به پایان میرسد و EX احتمالاً حدود روپیه قیمت خواهد داشت، 6 میلیون دلار قیمت دارد. 6.8 lakh (قیمت های قبلی). ما این را می گوییم زیرا کیت های زیادی وجود دارد که هیوندای به صورت استاندارد در سراسر محدوده ارائه می کند.
هیوندای جدیدترین مدل خود با نام Exter را در هند عرضه کرد. هیوندای آن را یک SUV زیر 4 متری می نامد و در درجه اول برای نسل Z، نسل هزاره و ،یداران جو، که برای اولین بار عطش ماجراجویی و فعالیت در فضای باز دارند، جذاب خواهد بود.
شروع از روپیه. تریم پایه EX هیوندای ا،تر 6 لاخ (سابق) دارای چند ویژگی خوب به ،وان یک اتصال استاندارد در سراسر محدوده است.
قیمت ا،تر از روپیه شروع می شود. 5.99 لک (ex-sh) برای تریم پایه EX. اولین مجموعه از انواع EX به نمایندگی ها رسیده است. کانال Real Gaadi به آن پرداخته است. بیایید نگاهی به آنچه هیوندای با تریم پایه EX ا،تر ارائه می دهد بیاندازیم.
Hyundai Exter Base EX Trim – دارای پانچ زیادی است!
EX نه گزینه پیشرانه CNG و نه گزینه گیرب، AMT را دریافت می کند. بنابراین، تنها انتخاب پیشرانه یک موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر NA بنزینی است که به یک جعبه دنده 5 سرعته متصل می شود. این موتور قادر به تولید 82 ، بخار قدرت و 113.8 نیوتن متر گشتاور است و می تواند راندمان سوخت را تا 19.4 کیلومتر بر لیتر ارائه دهد. در درجه اول رقیب تاتا پانچ و سیتروئن C3 است.
منبع: https://www.rushlane.com/hyundai-exter-base-v،t-walkaround-standard-features-plenty-12473976.html