Ineos هیچ جزئیات یا ،وجی ادعایی در مورد پیشرانه پیل سوختی هیدروژنی ارائه نکرده است، علاوه بر این که واحدهای محرک الکتریکی “کنترل محرک بردار گشتاور واقعی را به هر چرخ عقب” ارائه می دهند.
iX5 دارای برد WLTP ادعایی 504 کیلومتر است و سوخت رس، به مخازن هیدروژن سه تا چهار دقیقه طول می کشد.
بیشتر: همه چیز Ineos Gre،ier
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ineos-reveals-a-rugged-hydrogen-powered-off-roader
لین کالدر، مدیرعامل اینئوس اتوموتیو، گفت: «نمایشگر گرنادیر با موتور هیدروژنی همراه با مدل تمام الکتریکی ما که در سال 2026 عرضه میشود، تعهد اینئوس به صفر خالص را نشان میدهد.
اینئوس گفته است که برآمدگی روی کاپوت در مدل تولیدی وجود نخواهد داشت.
BMW iX5 Hydrogen از یک موتور الکتریکی تکی که در عقب نصب شده است با قدرت 295 کیلووات نیرو می گیرد. تغذیه آن از یک پشته پیل سوختی از تویوتا و دو م،ن هیدروژن 700 باری ساخته شده از پ،تیک تقویت شده با فیبر کربن (CFRP) تامین می شود.
سایر تغییراتی که قابل مشاهده نیستند شامل تغییراتی در شاسی قاب نردب، و محور عقب Gre،ier به منظور تطبیق با واحدهای محرک الکتریکی است.
اینئوس یک نسخه نمایشگر پیل سوختی هیدروژنی (FCEV) از ناهموار خود را نشان داده است نارنجک انداز آفرود در جشنواره سرعت گودوود امسال.
تنها تغییر ظاهری قابل مشاهده در این نمایشگر Ineos Gre،ier FCEV در مقایسه با مدل معمولی، برآمدگی روی کاپوت برای تطبیق با ارتفاع اضافی پیل سوختی است.
اینئوس ادعا می کند که تحت “آزمایش دقیق” بر روی نمایشگر هیدروژنی Gre،ier قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که هیچ گونه مصالحه ای در مورد قابلیت های داخل و خارج از جاده و همچنین ظرفیت ب،ل آن وجود ندارد.
BEVها برای استفادههای خاص، سفرهای کوتاهتر، بیشتر سفرهای خودروی شخصی و تحویل شهری من،تر هستند، در حالی که هیدروژنهای FCEV برای سفرهای طول،تر، چرخههای کاری سنگین که در آن باتریها بیش از حد بر محموله تأثیر میگذارند و فاصله طول، بین توقفها ضروری است، من،تر هستند.
در این مرحله مشخص نیست که آیا نسخه تولیدی این گرنادیر هیدروژنی وارد مرحله تولید خواهد شد یا نه. نسخه الکتریکی آن قرار است در سال 2026 تولید شود.
تظاهرکننده ظاهراً تعدادی مسیر در اطراف کوه های اتریش و رقبای مختلف خارج از جاده در اطراف شهر گراتس را “فتح” کرده است.
این نمایشگر Ineos Gre،ier که با همکاری شرکت مهندسی اتریشی AVL طراحی شده است، از “جدیدترین” پیشرانه هیدروژنی FCEV گروه BMW، که ادعا می کند “پیشرفته ترین و قدرتمندترین در بخش خودرو” است.
علاوه بر این نشانگر هیدروژنی Gre،ier، Ineos همچنین Gre،ier Quartermaster را معرفی کرده است که یک نسخه پیکاپ دو کابین از آفرود جعبهای است.