JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان شاسی‌بلند سایز متوسط ​​JAC JS6 است، یک شاسی‌بلند سایز متوسط ​​با طول 4.6 متر با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی 135 کیلووات و 300 نیوتن‌متر، و یک صفحه نمایش دوگانه در داخل با ابعاد 24.6 اینچ.

شرکت نامیده می شود JAC Motors (نام کامل Anhui Jianghuai Automobile Group Co., Ltd)، و متعلق به ،ت است، مستقر در Hefei، و در بورس اوراق بهادار شانگهای معامله می کند.

به عبارت دیگر، آقای پکوتیک 15 سال تجربه در واردات خودروهای چینی دارد، به ویژه بر روی راه اندازی عملیات آنها تمرکز کرده است.

این شرکت که در اینجا کمتر شناخته شده است، سال گذشته بیش از 500000 خودرو فروخت و ادعا می کند که در تاریخ خود بیش از 700000 خودرو به 130 کشور و منطقه صادر کرده است.

  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند

مانند BYD و LDV، JAC Motor ترجیح داده است از یک توزیع کننده شخص ثالث در استرالیا استفاده کند که مسئول واردات و بازاریابی خودروها و ثبت نام در شبکه نمایندگی است. این در تضاد با MG، GWM و Chery است که زیرمجموعه‌های کارخانه‌ای در اینجا دارند.

او گفت که JAC Motors استرالیا را به ،وان یک “بازار اوج” می بیند که سطح عرضه قوی خواهد داشت. این رویکرد مشابه SAIC و GWM را نشان می‌دهد که هر دو از استرالیا به ،وان کشور توسعه آزمایشی استفاده کرده‌اند و متعاقباً آن را در فهرست 10 برند برتر قرار داده‌اند.

  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
    JAC ES4
  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
    JAC JS4

واردکننده JAC Motor BLK Auto است – دفاتر NSW و Queensland – که توسط مدیر عامل جیسون پکوتیک اداره می شود.

آقای پکوتیک قبلاً مدیر بازاریابی SAIC Motor استرالیا بود (به راه‌اندازی مجدد MG کمک کرد) و مدیر عامل شرکت WMC واردکننده سابق LDV که بعداً توسط Ateco جایگزین شد.

  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند

JAC همچنین یک سرمایه گذاری مش، چینی با فول، واگن را اداره می کند، و قرارداد تولید خودروهای برقی ممتاز برای استارتاپ سریع رشد Nio را از طریق سرمایه گذاری مش، دیگری که در می 2021 اعلام شد، امضا کرده است.

این شرکت علاوه بر ساخت خودروهای برقی، خودروها، کامیون‌ها، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها، تامین‌کننده شاسی‌ها، پیشرانه‌ها و محورها نیز می‌باشد. علاوه بر این، این شرکت ادعا می‌کند که در میان 5000 تیم تحقیق و توسعه، زیرمجموعه‌ای به وسایل نقلیه برای بازارهای غربی اختصاص دارد.

هنگامی که از اواسط سال 2023 در استرالیا وارد بازار شود، JAC به دیگر خودروسازان چینی می‌پیوندد که در اینجا پیشروی چشمگیری می‌کنند، از جمله SAIC Motor (والد MG و LDV)، Great Wall Motor (والد GWM Ute و برندهای Haval، Tank و Ora). ، BYD و چری که به زودی باز می گردند.

  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند

هیچ کمبودی در گزینه ها وجود ندارد، سایت JAC Motors مدل های مختلفی مانند شاسی بلندهای کوچک JAC JS4 و ES4 را نشان می دهد که به نظر می رسد رقبای بنزینی و برقی MG ZS باشند.

  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
    JAC JS6
  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
    JAC JS6

آقای پکوتیک اضافه کرد که JAC در نظر دارد رتبه ایمنی پنج ستاره ANCAP را برای T9 با ویژگی هایی شامل هفت کیسه هوا، سیستم نظارت بر فشار تایر، هشدار ،وج از خط و دستیار حفظ خطوط، تشخیص نقاط کور، ترافیک متقابل از عقب به دست آورد. هشدار و ترمز اضطراری خودکار

طرح راه اندازی، در این مرحله، با دیزلی JAC T9 دو کابین، با نسخه EV برای سال 2024 آغاز می شود. برخلاف LDV eT60، پیکاپ دیزلی JAC بر روی یک معماری اختصاصی EV ساخته شده است که از ابتدا ساخته شده است. .

امکانات رفاهی داخلی شامل صندلی های قابل تنظیم برقی گرم شونده، کنترل آب و هوا، صفحه نمایش لمسی 10.4 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto، واحد شارژ بی سیم، کروز کنترل تطبیقی ​​و دید دوربین 360 درجه خواهد بود.

آقای پکوتیک گفت که خودروهای بیشتری از آنجا وجود خواهند داشت که تا،ی بعدی این خودرو یک مدل SUV خواهد بود که تقریباً همزمان با T9 برقی خواهد بود.

T9 5330 میلی متر طول، 1965 میلی متر عرض و 1920 میلی متر ارتفاع دارد، در حالی که فاصله بین دو محور آن 3110 میلی متر است.

آنچه قبلاً در مورد BLK و JAC T9 می دانستیم

آقای پکوتیک گفت: “تا پایان سال 2023 ما سه مدل کامیون برقی JAC وارد خواهیم کرد و دو مدل پیکاپ JAC به طور قابل توجهی به طیف محصولات اضافه می کنند و به ما کمک می کنند تا با ارائه محصولات بیشتر به فروشندگان خود، شبکه فروش خود را توسعه دهیم.” .

  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
    JAC T9




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/،as-jac-plans-australian-growth-pickups-are-just-the-s،

صحبت ، با CarExpert این هفته، آقای پکوتیک گفت که با بیش از 50 اپراتور فروشنده در تماس بوده است تا آنها را به‌،وان صاحب امتیاز، برای فروش طیف ورودی خودروهای دیزلی و برقی و کامیون‌ها – و موارد دیگر، امضا کند.

نسخه 2.0 لیتری توربو دیزل 125 کیلووات و گشتاور 410 نیوتن متر تولید می کند و قدرت ب،ل ترمز 3500 کیلوگرمی دارد، در حالی که گیرب، هشت سرعته اتوماتیک با سیستم 4×4 پاره وقت جفت می شود.

  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
  • JAC چین برای رشد استرالیا برنامه ریزی می کند، پیکاپ ها فقط شروع هستند
    JAC T9

آقای پکوتیک گفت JAC T9 قیمتی مشابه پیکاپ های چینی مانند GWM Ute و LDV T60 خواهد داشت که کمتر از 45000 دلار به فروش می رسد.

همانطور که در هفته گذشته گزارش شد، یک برند چینی دیگر در حال آماده شدن برای ورود به بازار استرالیا در سال 2023 است، با استفاده از کابین دوگانه در منوی عرضه – هم دیزلی و هم (کمی بعد) برقی.