این نمایشگر را می توان از طریق بلوتوث با استفاده از برنامه KTM My Ride با گوشی هوشمند کاربر جفت کرد. می توان از آن برای دسترسی به طیف وسیعی از عملکردها از جمله ناوبری استفاده کرد. در هند، KTM 390 Adventure به رقابت با BMW G310GS و Himalayan 450 و Hero XPulse 400 ادامه خواهد داد.
KTM 390 Adventure Spoke Wheels Variant راه اندازی قیمت 3.6 لک
منبع: https://www.rushlane.com/ktm-390-adventure-spoke-wheels-v،t-launch-price-rs-3-6-lakh-12459611.html
میرایی در چنگال USD جلو هر کدام 30 کلیک برای فشرده سازی و بازگشت است. تک شوک عقب با 20 کلیک قابل تنظیم است و در عین حال قابلیت تنظیم پیش بارگذاری 10 مرحله ای را حفظ می کند. این راکب را قادر می سازد تا کیفیت سواری، هندلینگ و راحتی خود را بر اساس ترجیحات فردی و وزن بار خود سفارشی کند.
KTM 390 Adventure نوع چرخ اسپیکر
پس از عرضه انواع KTM 390 ADV X و ADV Y، KTM اکنون نوع چرخ اسپک 390 ADV را در هند عرضه کرده است.
در حالی که نوع استاندارد با رینگهای آلیاژی در خیابان غالب است، نوع چرخ پردار 390 Adventure حس فنری را به خود اختصاص میدهد. اولی ماشین خالص است در حالی که چرخ های پره ای حالات دوستانه تری را برای دوچرخه تضمین می کنند. نوع SW همچنین دارای یک طرح رنگ جدید با رنگ بدنه نارنجی و قاب پرده است. رنگبندی مسابقهای KTM ظاهر و احساس دوچرخه را بیشتر میکند.
به غیر از چرخ های پره و تم رنگی به روز شده، هیچ تغییر عمده دیگری در نوع KTM 390 Adventure SW وجود ندارد. موتور تک سیلندر 373 سیسی است که حدا،ر قدرت 44 ، بخار و حدا،ر گشتاور 37 نیوتن متر را تولید میکند. به گیرب، 6 سرعته متصل می شود. وظایف ترمز توسط دیسک 320 میلی متری در جلو و دیسک 230 میلی متری در عقب انجام می شود. ABS دو کاناله با عملکرد پیچیدن به صورت استاندارد ارائه می شود.
KTM 390 Adventure به،وان بخشی از بهروزرس، سال 2023، نسخه جدیدی از چرخ اسپیکر (SW) دریافت میکند. در حالی که بیشتر ویژگیها مانند نسخه استاندارد است، نوع 390 Adventure SW دارای چرخهای سیم پره انحصاری است. این برای افرادی که خواهان ظاهر و احساس پویاتری برای دوچرخه خود هستند، ،یبی از زیبایی شناسی یکپارچهسازی با سیستمعامل و معاصر جذاب خواهد بود. برای این بهروزرس،، KTM 390 ADV برای شما 3.6 میلیون روپیه هزینه دارد که تقریباً 22 هزار روپیه بیشتر از KTM 390 ADV استاندارد است.
جنبه های عملکردی نیز وجود دارد که در آن چرخ های پره ای قابلیت های بهتری در مسیرهای خارج از جاده دارند. رینگ های اسپک نیز در مقایسه با رینگ های آلیاژی به راحتی قابل تعمیر هستند. نوع KTM 390 Adventure SW دارای رینگ های آلومینیومی آنودایز مشکی است که پره های سیم ضخیم را در خود جای داده است. رینگ ها در جلو 19 اینچی و در عقب 17 اینچی هستند.
مشخصات نوع چرخ اسپیکر 390 Adventure
از دیگر نکات برجسته 390 Adventure میتوان به کنترل کشش، حالتهای سواری، فناوری ride-by-wire و Quick،fter+ اشاره کرد. این دوچرخه دارای صفحه نمایش 5 اینچی TFT است که طیف وسیعی از اطلاعات را نمایش می دهد. عملکردها مانند مدل 2022 است.
این نسخه جدید همچنین دارای سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم است. سخت افزار تعلیق WP APEX به طور کامل برای فشرده سازی، بازگشت و بارگذاری اولیه قابل تنظیم است. این امر به شیمی نادر ،بندگی لمسی با جاده و کارایی الهامبخش اعتماد به نفس برای خاک دست مییابد.