راه اندازی 390 ADV X ت، محکم از سوی KTM برای جذب طیف وسیع تری از مخاطبان بوده است. این موتور سیکلت را تقریباً 60 هزار روپیه مقرون به صرفه کرد. با مدل 390 ADV V، KTM قصد دارد دوچرخه را برای سوارکاران کوتاه قدتر در دسترس قرار دهد
ارتفاع صندلی روی کاغذ به طور کامل به توانایی کف پای صاف در زندگی واقعی ترجمه نمی شود. ارتفاع 800 میلی متری صندلی رویال انفیلد هیمالیا نسبت به ارتفاع 825 میلی متری صندلی Hero Xpulse چندان دوستانه نیست. این به این دلیل است که هیمالیا پایه صندلی بسیار وسیع تری دارد. اکنون پاها باید به سمت پایین بروند و سپس به سمت صافی کف پا بروند، نه فقط پایین. صندلی باریک این اطمینان را ایجاد می کند که عدد ارتفاع صندلی کمتر روی کاغذ به راحتی در زندگی واقعی ترجمه می شود. به غیر از صندلی ht، طراحی صندلی نیز نقش مهمی در راحتی موتورسیکلت دارد.
در حال حاضر، KTM دو موتور سیکلت Adventure بر اساس پلت فرم های سری 390 و 250 ارائه می دهد. هر دوی آنها طراحی، پانل های بدنه و موقعیت نشستن خود را به اشتراک می گذارند. KTM 390 Adventure و 250 Adventure دارای 190 میلی متر فاصله از زمین هستند که منجر به ارتفاع نسبتاً بالای صندلی 855 میلی متری می شود. تغییرات مشابه در KTM 390 Adventure V احتمالاً در آینده به 250 Adventure کاهش می یابد.
اعداد روی کاغذ در مقابل تجربیات واقعی
پیش از عرضه، نسخه جدید KTM 390 ADV V در یک فروشنده جاسوسی شده است. در تصویر ما میتو،م یک پسر 5 اینچی 9 اینچی با نوک انگشتان روی 390 Adventure معمولی و کف پای صاف روی 390 Adventure V را ببینیم. در نسخه جدید 390 ADV V، KTM سیستم تعلیق جلو و عقب را از 390 Duke تا 390 ارائه میکند. به ارتفاع صندلی کمتر و همچنین یک صندلی جدید با مشخصات پایین دست پیدا کنید. این بدان م،است که مسیر تعلیق 142 میلیمتر جلو و 150 میلیمتر در عقب با نوع V خواهد بود در حالی که در نسخه استاندارد 177 میلیمتر و 170 میلیمتر است.
با فاصله زیاد از سطح زمین، ADV ها تطبیق پذیری زیادی را ارائه می دهند. آنها میتوانند در مسیری بیسابقه حرکت کنند و حتی جلسات کامل خارج از جاده نیز نباید مشکلساز باشد. اما فاصله زیاد از سطح زمین اغلب به طور مستقیم با ارتفاع صندلی بلند متن، است.