KTM RC 990 Spied جدید
منبع: https://www.rushlane.com/new-ktm-rc-990-spied-successor-to-rc-8c-sports-bike-12454569.html
ما می تو،م یک پروژکتور منفرد را که در ،مت جلویی ادغام شده است، ببینیم. آینه های انتهایی نوار نیز موجود است. یک موتور جدید در پشت فیرینگ وجود دارد که گفته می شود حجم آن نزدیک به 990 سی سی در حجم مکعب است. ،وجی 890 Duke و RC 8C توسط یک موتور دو سیلندر 889 سی سی نیرو می گیرد.
بررسی دقیقتر نشان میدهد که قرارگیری زیرپایی سوار و سرنشین هنوز نهایی نشده است. این به دلیل دستگاه آزمایشی است که با قاطر آزمایشی گنجانده شده است. به نظر می رسد KTM تعادل من،ی بین وضعیت صندلی متعهد و راحتی ارائه می دهد. این هنوز یک قاطر آزمایشی پیش از تولید است و از این رو مدل با مشخصات تولید می تواند وضعیت صندلی اصلاح شده را دریافت کند.

حتی اسلحه شناور نیز برای پلتفرم 990 آینده متفاوت است. KTM در RC 990 از یک بازوی موزی شکل استفاده می کند، در حالی که Duke 990 با یک بازوی معمولی آلومینیومی کار می کند. هر دوی این طرحهای بازو با RC 8C فعلی KTM متفاوت هستند. KTM RC 990 دارای یک صفحه نمایش TFT متفاوت است که با صفحه نمایش 890 Duke متفاوت است.
به نظر می رسد نسبتاً پیش از تولید باشد و دارای فیرینگ مشکی مات با لبه های خشن است. این موتورسیکلت دارای یک زبان طراحی جدید است که نسبت به موتورسیکلت 8 درجه سانتی گراد رادیکال است. حتی با وجود فیرینگ، شاسی در این RC 990 کمی متفاوت از آنچه در Duke 990 دیده شده بود، قبل از آن مشاهده شد. بیا یک نگاهی بیندازیم.
در 890 Duke، این موتور برای تولید 120 ، بخار و 99 نیوتن متر تنظیم شده است، در حالی که در RC 8C، 135 ، بخار و 98 نیوتن متر تولید می کند. آزمایش نقطهای KTM RC 990 احتمالاً عملکرد بیشتری نسبت به RC 8C ارائه میکند. ج، زم، راه اندازی مشخص نیست. با نگاهی به قاطر آزمایشی، احتمالاً در EICMA 2023 پوششهای آن میشکند. عرضه در هند میتواند یک احتمال باشد.
با ،بیدن به دوچرخه های بزرگ، KTM در حال حاضر دارای پلت فرم 890 است و قبلاً دارای پلت فرم 1190 بود. در اوایل سال 2022، دوک جدید در حال پوشیدن پلتفرم 990 از برند اتریشی مشاهده شد. اکنون میتو،م ع،های جاسوسی از یک نمونه اولیه دوچرخه اسپرت جدید را ببینیم.
تست اسپید KTM RC 990
از نظر سخت افزاری، KTM RC 990 مجهز به مونوشوک WP در عقب و دوشاخ WP Apex USD در جلو است. اینها انواع کاملاً قابل تنظیم هستند که دارای تنظیمات برگشتی و فشرده سازی هستند. اجزای مشابه در 890 Duke نیز یافت می شود. وظایف ترمز توسط کالیپرهای Brembo Stylema انجام می شود.
مشخصات و راه اندازی
KTM به طور سنتی از لوله های فولادی کروم مولیبدن برای قاب داربست خود استفاده می کند. ساب فریم عقب کمی متفاوت از قاطرهای آزمایشی Duke 990 است. در دوک 990، KTM از یک زیر فریم آلومینیومی دایکاست و در تست خالدار KTM RC 990، این شرکت از یک قاب آلومینیومی نوع پیچ و مهره استفاده کرده است.

RC 8C ،وجی 135 ، بخار قدرت و 98 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، در حالی که آزمایش جدید KTM RC 990 به احتمال زیاد سرعت بیشتری را ارائه می دهد.

دوچرخه های بزرگ KTM در بازار جه، بسیار محبوب هستند. متأسفانه ا،ر آنها در اینجا به فروش نمی رسند. در هند، 390 Adventure پرچمدار است که قرار است در سال های آینده به روز رس، بزرگی را دریافت کند. همانطور که در تصاویر جاسوسی اخیر دیده می شود، همچنین نسخه جدید 390 Enduro را دریافت خواهد کرد.