این برند اتریشی شجره نامه گسترده ای در ورزش موتوری نیز دارد. اخیراً، KTM حتی نسخه MotoGP سری موتورسیکلت های RC خود را در هند راه اندازی کرده است. این یک تغییر زیبایی بود و از دوچرخه MotoGP KTM الهام گرفت. KTM دوباره خبرساز شده است. این بار، نه برای چیزی که وانمود می کند یک دوچرخه پیست است. در عوض، این یک دوچرخه پیست است. بیا یک نگاهی بیندازیم.
نسخه محدود KTM RC8C رونمایی شد
رام ، این قدرت مجموعه ای قوی از بسته های الکترونیکی در قالب عملکردهای قابل تنظیم برای کنترل کشش، نقشه برداری موتور و ترمز موتور نیز می باشد. این نسخه محدود KTM RC8C دارای یک ثبت کننده اطلاعات داخلی و تایمر لپ است. کنترلهای فرمان از دوچرخه مسابقه RC16 MotoGP توسط KTM مشتق شدهاند. همچنین یک شیفتر سریع بالا و پایین ارائه می شود.
مشخصات و ویژگی ها
این نسل دوم RC8C است و KTM آن را سبک تر و قدرتمندتر کرده است. با افزایش 7 ، بخاری، RC8C اکنون 135 ، بخار در 11000 RPM و 98 نیوتن متر گشتاور در 8250 RPM تولید می کند. این برای KTM با ،یبی از عوامل ممکن شد. اینها شامل میله های اتصال تیت،وم، نسبت تراکم بالاتر، پیستون های دو حلقه ای، افزایش فشار پمپ سوخت و در نهایت، بدنه دریچه گاز از نظر فیزیکی بزرگتر است.
KTM مترادف با ارائه عملکرد انفجاری با کمترین وزن ممکن است. از زم، که این برند را به یاد آوردم اینطور بوده است. اخلاق آن در هند نیز صادق است و پلت فرم انفجاری 390 آن گواهی بر آن است. نه فقط این، هند همچنین برای مدت کوتاهی از 790 دوک نیز برخوردار شد.
با یک نگاه به این دستگاه، بلافاصله مشخص می شود که مطمئناً به نظر می رسد. با بالهای عظیم آیرودینامیکی، حتی بدتر به نظر می رسد. این بالها برای تقویت نیروی رو به پایین در جلو طراحی شدهاند که حس جلویی و ارتباط با راکب را اضافه میکند. یک ورودی هوای مرکزی از خنک شدن موتور مراقبت می کند.

RC8C که توسط Kramer Motorcycles ساخته شده است، قطعات بدنه قابل تعویض سریعی را دریافت می کند که مستعد آسیب تصادف هستند. KTM RC8C قطعات چرخه لذیذی را به شکل چنگال جلو WP Apex Pro و تک شوک عقب دریافت می کند. ترمز توسط کالیپرهای Brembo Stylema و سیلندر اصلی کورسا کورتا RCS19 به همراه دیسک های دوقلو در جلو انجام می شود.
این نسخه محدود KTM RC8C به ،وان یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای کنده کاری گوشه در مسیر مورد علاقه یک نفر است.

از همان ابتدا، RC8C یک معامله واقعی است. آنقدر مسیر محور است که حتی جاده ای هم قانونی نیست. به نظر می رسد این برند اتریشی همه چیز را در این نسخه محدود KTM RC8C به کار گرفته است تا آن را به یکی از وحشی ترین حیوانات در پیست تبدیل کند. حیو، بسیار نفیس، KTM تصمیم گرفته است تولید خود را به 200 دستگاه محدود کند.
لکههای مسابقهای پیرلی دیابلو و همراه با آن، یک خنککننده روغن پانلی کمکی در دسترس هستند. وقتی به طور کلی به آن نگاه کنیم، این نسخه محدود KTM RC8C به ،وان یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای حکاکی گوشه در مسیر مورد علاقه فرد ظاهر می شود. با گره زدن همه آن ها به زیبایی، این واقعیت را داریم که این دستگاه پیست فقط 142 کیلوگرم (خشک) وزن دارد. این آ،ین نکته آن را بیشتر شبیه یک چاقوی جراحی می کند در حالی که رقبای آن ممکن است مانند یک تبر احساس کنند.
منبع: https://www.rushlane.com/ktm-rc8c-debuts-،uction-limited-to-200-units-12452151.html