KTM X-Bow GT-XR لذت مسابقه ای را به جاده می آورد

KTM X-Bow GT-XR لذت مسابقه ای را به جاده می آورد - تصویر 1100736

KTM X-Bow GT-XR در بیرون چگونه به نظر می رسد؟

GT-XR تنها 1250 کیلوگرم (2755 پوند) وزن دارد و م،ن سوخت آن 96 لیتر است. این بدان م،است که می توان 1000 کیلومتر (621 مایل) را بدون نیاز به توقف برای سوخت گیری رانندگی کرد.

KTM X-Bow GT-XR چه زم، به فروش می رسد؟

بر اساس X-Bow GT2، GT-XR جدید نزدیک ترین چیزی است که شما به یک ماشین مسابقه جاده ای قانونی خواهید داشت. درست مانند سایر مدل های X-Bow، GT-XR دارای طراحی منحصر به فرد و مینیمالیست و در عین حال خیره کننده است، در حالی که بیشتر توجهات معطوف به عملکرد فوق العاده و عملکرد عالی است.

نمای جلوی خودرو از یک خودروی GT الهام گرفته شده است، در حالی که ،مت عقب از یک خودروی LMP با تک تک ،اصر طراحی ایجاد شده برای بهبود کارایی آیرودینامیک خودرو، سرنخ می گیرد. بال عقب عظیم فیبر کربنی حدا،ر ،بندگی را ارائه می دهد و پایداری را در سرعت بالا بهبود می بخشد.

KTM X-Bow GT-XR لذت مسابقه ای را به جاده می آورد - تصویر 1100735

KTM اعلام کرد X-Bow GT-XR برای مدل سال 2023 در دسترس خواهد بود. اما از آنجایی که هر سال تنها 100 دستگاه X-Bow از جمله مدل های R، RR، GT4، GT، GTX و GT2 ساخته می شود، به این م،ی است که GT-XR یک مدل بسیار کمیاب خواهد بود. در اروپا 284900 یورو (حدود 282000 دلار با نرخ ارز فعلی) قیمت دارد. تولید در همان کارخانه گراتس که سایر مدل های X-Bow در آنجا ساخته می شوند آغاز خواهد شد.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/the-ktm-x-bow-gt-xr-brings-racing-pleasure-to-the-road-ar197557.htmlاین خودرو بر روی مجموعه خاصی از چرخ‌های آلومینیومی فورج شده توسط OZ Racing سوار می‌شود. آنها در طرح Y-5 پره ارائه می شوند و 19 اینچ در جلو و 20 اینچ در پشت هستند. وقتی صحبت از روکش چرخ به میان می آید، می تو،د Black Gloss، Star Graphite، Bronze Matt، Grigio، Corsa Bright و Gold Gloss را انتخاب کنید.

داخل چطور؟

GT-XR بر روی یک نسخه بهبود یافته از مونوکوک فیبر کربنی کامل KTM ساخته شده است و با وزن کلی 89 کیلوگرم، بالاترین سطح سفتی پیچشی را ارائه می دهد که تا به حال در خودروهای جاده ای یافت شده است. این خودرو همچنین دارای یک سایبان الکتریکی است که از یک قاب کربنی با شیشه جلو تشکیل شده است که می تواند با استفاده از درهای شیشه ای جداگانه به سمت چپ و راست باز شود. این خودروی اسپورت حتی با همان عملکرد بسته شدن نرم هم برای درها و هم برای صندوق عقب ارائه می‌شود که در خودروهای لو، دیده می‌شود.

KTM X-Bow GT-XR لذت مسابقه ای را به جاده می آورد - تصویر 1100738

همانطور که قبلاً شایعه شده بود، X-Bow GT-XR جدید از موتور 2.5 لیتری توربوشارژ پنج سیلندر آئودی بهره می برد – همان موتوری که در RS3 و TT RS استفاده می شود. در حالی که این موتور 401 ، بخار در RS3 و 394 ، بخار در TT RS ارائه می کند، در X-Bow GT-XR موتور به گونه ای تنظیم شده بود که تا 493 ، بخار در 6350 دور در دقیقه و گشتاور 429 پوند فوت در 5550 دور در دقیقه برسد. البته این افزایش نسبت به مدل‌های آئودی بسیار چشمگیر است، اما این اعداد در مسابقه‌ای X-Bow GT2 که 600 ، بخار قدرت و 531 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند، بسیار زیاد است. این موتور به یک گیرب، اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه متصل شده و GT-XR را تنها در 3.4 ث،ه از 0 به 62 مایل در ساعت می رساند. حدا،ر سرعت به 174 مایل در ساعت می رسد.

KTM X-Bow GT-XR لذت مسابقه ای را به جاده می آورد - تصویر 1100744

KTM X-Bow GT-XR لذت مسابقه ای را به جاده می آورد - تصویر 1100740

در کابین، راننده و سرنشین هر دو از صندلی‌های سطلی ساخته شده از کامپوزیت فیبر کربنی با ایمنی بیشتر به وسیله مهارهای ایمنی چهار نقطه‌ای لذت خواهند برد. این خودروی اسپرت مجهز به ویژگی ها و فناوری های پیچیده ای است که هر سواری را به یک تجربه شگفت انگیز تبدیل می کند. KTM GT-XR را به سیستم Quadlock، بلوتوث، سیستم آینه دوربین عقب، اتصالات USB-C و موارد دیگر مجهز کرد. صندوق عقب گنجایش 160 لیتر (5.65 فوت مکعب) دارد که حتی اگر زیاد به نظر نرسد باز هم بهتر از پورشه 911 است (5.1 فوت مکعب).

چه چیزی KTM X-Bow GT-XR را تقویت می کند؟