LDV Maxus Territory: رقیب فورد اورست چین دیزل هیبریدی ملایم دریافت می کند

اعتبار تصویر: Auto،me.com.cn

بدنه روی قاب منطقه ما،وس (Lingdi) در خانه در کنار Maxus D90 قدیمی‌تر فروخته می‌شود – که خود به صورت محلی به ،وان LDV D90 فروخته می‌شود – اما ویژگی‌های پیشرفته‌تر و پیشرانه دیزلی برقی را ارائه می‌دهد.

  • LDV Maxus Territory: رقیب فورد اورست چین دیزل هیب، ملایم دریافت می کند
  • LDV Maxus Territory: رقیب فورد اورست چین دیزل هیب، ملایم دریافت می کند
زیر کاپوت یک موتور 2.0 لیتری بای توربو دیزل به روز شده با قدرت 160 کیلووات و 500 نیوتن متر، با استفاده از باتری جدید 48 ولت و موتور الکتریکی 44 نیوتن متری برای کاهش مصرف سوخت و کاهش مصرف سوخت به 9 لیتر در 100 کیلومتر استفاده می شود.

  • LDV Maxus Territory: رقیب فورد اورست چین دیزل هیب، ملایم دریافت می کند

همچنین دارای دوربین آفرود به سبک فورد اورست است که در هنگام تاج زدن کمک می کند.

Said Maxus Territory از بیرون شبیه D90 است، اما دارای ،مت جلویی جدید با چراغ‌های جلو باریک‌تر و جلوپنجره بزرگ‌تر است، در حالی که در امتداد ،مت قوس چرخ‌های پ،تیکی ، شده است تا ظاهری خارج از جاده ایجاد کند.

دیزل هفت نفره LDV D90 که در استرالیا به فروش می رسد از یک توربو دو لیتری 2.0 لیتری با 160 کیلووات و گشتاور 480 نیوتن متر با ظرفیت ب،ل 3.1 تنی استفاده می کند و همانطور که در اینجا گزارش شده است در کنار سانگ یانگ ر،تون از رشد سریع فروش در میان ،یداران آگاه از هزینه برخوردار است.

  • LDV Maxus Territory: رقیب فورد اورست چین دیزل هیب، ملایم دریافت می کند

LDV/Maxus Territory از لحاظ ابعادی 5046 میلی‌متر طول، 2016 میلی‌متر عرض، 1876 میلی‌متر ارتفاع، و فاصله بین دو محور 2950 میلی‌متر است – این 41 میلی‌متر طول،‌تر و 84 میلی‌متر پهن‌تر از LDV D90 در همان فاصله بین دو محور است.

  • LDV Maxus Territory: رقیب فورد اورست چین دیزل هیب، ملایم دریافت می کند

سیستم 4×4 با تنظیم خودکار 4WD تمام وقت، و همچنین رانندگی در عقب (2H) و پاره وقت 4×4 (4H)، حالت ،یدن کروز کنترل خارج از جاده، قفل ، دیافراگم های جلو و عقب را اجرا می کند. ، و تنظیمات مختلف زمین.

LDV چین، با نام تجاری Maxus در خارج از استرالیا، یک رقیب بالقوه ارزان قیمت برای فورد اورست، تویوتا پرادو، و ایسوزو MU-X – با استفاده از پلاک بازار داخلی مرتبط با استرالیا، نشان داده است.

D90 همچنین جزو اولین خودروهای چینی بود که رتبه تصادف پنج ستاره ANCAP را ،ب کرد. دستیابی به این شاهکار در سال 2017.

مشخص نیست که آیا قلمرو LDV در رادار واردکننده استرالیایی این شرکت است یا خیر، اگرچه به نظر می‌رسد به‌روزرس، من،ی برای دیزل LDV D90 Executive 50990 دلاری باشد.

فضای داخلی بسیار متفاوت از D90 قدیمی است، با یک دسته ابزار تمام دیجیتال، صفحه نمایش بزرگ به سبک تبلت، طراحی دریچه بزرگتر، دستگیره های دستگیره در تونل مرکزی، و صفحه و دکمه های 4×4.

این یک دوره شلوغ برای LDV است، به طوری که این شرکت اخیراً برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی اولین خودروی برقی استرالیا، eT60، قبل از پایان سال 2022 تأیید کرده است – در کنار ون برقی eDeliver 9 و نفربر برقی MIFA 9.

  • LDV Maxus Territory: رقیب فورد اورست چین دیزل هیب، ملایم دریافت می کند
  • LDV Maxus Territory: رقیب فورد اورست چین دیزل هیب، ملایم دریافت می کند
    LDV D90 فعلی استرالیا




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ldv-maxus-territory-،as-ford-everest-rival-gets-mild-hybrid-diesel