GX همیشه در ژاپن ساخته شده است، اما همیشه به طور انحصاری در فرمان چپ تولید شده است.
انتظار می رود GX جدید به معماری TNGA-F برود که زیربنای تویوتا لندکروزر سری 300 و ل،وس LX و همچنین جدیدترین تویوتا توندرا و سکویا است.
دوباره مورد آزار و اذیت قرار گرفت و طرفهای صاف، خط پنجرهای جعبهای و نوار نور با عرض تمام نمایان شد. همچنین آینه های مربعی جدید هستند که تویوتا FJ کروزر را به یاد می آورد.
گزارشهای مختلف از ژاپن حاکی از آن است که پرادو بعدی میتواند از موتور 3.3 لیتری V6 توربو دیزل سری 300 و همچنین از یک موتور هیب، 2.8 لیتری توربو دیزل چهار، یک هیب، 2.4 لیتری توربو بنزینی چهار و حتی توئین توربوی جدید 3.5 لیتری V6 هیب، تاندرا.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/lexus-gx-luxury-prado-teased-a،n-likely-for-australi،
این به برند جایگزینی غیرمستقیم برای RX L سه ردیفه منحلشده میدهد، که با توجه به اینکه کراس اوور سه ردیفه TX uni،y اخیراً مورد آزار و اذیت قرار گرفته است – مربوط به تویوتا گرند هایلندر – به نظر میرسد که یک تسکین خوشایند برای ل،وس استرالیا باشد. فقط درایو دستی
همچنین انتظار میرود که پرادوی بعدی که طبق گزارشها قرار است تا قبل از پایان سال جاری در ژاپن عرضه شود و همچنین نسخه مشابه آن برای بازارهایی مانند آمریکای شمالی، ی،ی 4Runner، به این معماری منتقل شود.
ل،وس نسخه چهار چرخ محرک تویوتا پرادو خود را جسورتر و با،تر از قبل خواهد کرد.
CarExpert می فهمد GX قبل از اواسط سال 2024 به خط تولید محلی ملحق خواهد شد و به ل،وس خودرویی میدهد تا بین کراس اوور uni،y RX و شاسیبلند بدنه روی فریم LX قرار بگیرد.
بر اساس نام 550، می تواند قدرت کمتری نسبت به موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو در LX600 داشته باشد. شاسی بلند ل،وس 305 کیلووات قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
GX احتمالاً موتور V8 بنزینی خود را به نفع یک V6 بنزینی توئین توربو کنار می گذارد.
GX460 ،وجی از یک اتمسفر 4.6 لیتری V8 با قدرت 224 کیلووات و 446 نیوتن متر استفاده می کند. هدف این خودرو عمدتاً در بازار آمریکای شمالی است، اگرچه در برخی بازارهای دیگر مانند ویتنام، فیلیپین و پاناما نیز به فروش می رسد.