با داشتن ،یبی متنوع از محصولات با حداقل همپوش، بخشها، دامنه این چیدمان اشتراکگذاری محصول/پلتفرم بسیار گسترده و عمیق است. بنابراین، اگر مینی آفرود بسیار محبوب سوزوکی جیمنی را در نظر بگیریم و چهره ای تویوتا به آن بدهیم، محصول حاصل ممکن است کمی دور از ذهن باشد اما غیرممکن نیست. Maruti اخیراً جیمنی 5 درب جدید را در هند عرضه کرده است. رزروها در حال حاضر از مرز 15000 عبور کرده اند.
ماروتی جیمنی با تویوتا FJ کروزر ملاقات می کند
با این حال، اگر اصلاً نسخه جیمنی تویوتا بتواند روشنایی روز را ببیند، به خودروساز ژاپنی امکان دسترسی به جایگاه پردرآمدی در بازار جه، را میدهد.
سوزوکی جیمنی سه در در ژاپن و همچنین هند تولید می شود. این دارای حجم عظیمی از سفارشات معوقه از سراسر جهان است که دوره انتظار در برخی بازارها بیش از 8 ماه است. ماروتی سوزوکی در حال آماده شدن برای آغاز تولید جیمنی 5 دری در هند است.
ما متعجب بودیم که یک تویوتا جیمنی جدید چگونه به نظر می رسد و متخصص طراحی ما Pratyush Rout افکار ما را در قالب این رندر گمانه زنی عملی کرد. قبل از اینکه ادامه دهیم، لطفا توجه داشته باشید که نه تویوتا و نه سوزوکی هیچ اظهارنظری در مورد احتمال وجود چنین محصولی در خط لوله ندادند.
ماروتی سوزوکی رسما از جیمنی 5 درب جدید رونمایی کرد – بر همین اساس، در اینجا یک نسخه دیجیتالی از تویوتا جیمنی است.

با استفاده سوزوکی از RAV4 و کرولا در بازارهای بین المللی و تویوتا با استفاده از Baleno و Brezza در هند، همکاری بین این دو خودروساز ژاپنی بسیار خوب بوده است. اخیراً، تویوتا را دیدیم که Vitz را در آفریقای ج،ی عرضه کرد که یک Maruti Celerio تغییر یافته است.
همانطور که می بینید، طراحی رترو ک،یک و جعبه ای سوزوکی جیمنی به طرز شگفت انگیزی از چراغ های جلو، جلوپنجره و سپر الهام گرفته از تویوتا FJ کروزر استفاده می کند. با توجه به نمونههای موجود از rebadging بین این دو برند، در صورتی که جیمنی را به اشتراک بگذارند، فاسیای جلو تنها ،صری است که باید تغییر شکل داده شود.

آیا واقعا تویوتا جیمنی وجود خواهد داشت؟
این خودرو در زیر تویوتا یاریس کراس جدید به ،وان یک محصول سبک زندگی قرار می گیرد. جیمنی با ردپای جمع و جور، اعتبار آفرود خوب، موتور کم مصرف و جذابیت بیم،ا، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.
منبع: https://www.rushlane.com/maruti-jimny-rebadged-as-toyota-jimny-render-12381003.html
به طور طبیعی، سوزوکی قبل از اینکه به اشتراک گذاری چنین محصولی با یادآوری برند نمادین فکر کند، بر روی ارائه خدمات به مشتریان خود تمرکز می کند. مدیریت ارشد ممکن است به تغییر نام جیمنی به ،وان کاهش ارزش برند آن نگاه کند و از این رو ممکن است اصلاً اتفاق نیفتد.