وسایل نقلیه غیرنظامی منگشی همگی از پلت فرم جدید اسکیت بورد MORA استفاده خواهند کرد که از وسایل نقلیه الکتریکی خالص و همچنین خودروهای برقی با برد وسیع پشتیب، می کند که در آن از یک موتور احتراق داخلی برای شارژ مجدد بسته باتری استفاده می شود.
این شرکت در ارائه خود گفت که این معماری می تواند به ،وان پایه ای برای خودروهای شاسی بلند و پیکاپ استفاده شود، از فناوری پیشرفته خودران پشتیب، می کند و می تواند به حالت ،یدن ،چنگ مجهز شود.
سازنده چینی میگوید که قویترین نسخههای خط منگشی دارای یک راهاندازی «مگا پاور» با چهار موتور الکتریکی با توان مجموع ۱۰۰۰ کیلووات و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۴.۲ ث،ه خواهند بود.
هر دو دارای لبههای تیز فراوان و سطوح متضاد بسیاری هستند که در زوایای جالب قرار دارند، همچنین روکشهای زیادی، جزئیات الهامگرفته از ارتش و تج،ات آفرود.
منگشی برای زندگی جدید خود به ،وان یک برند مستقل، لوگوی دانگ فنگ را برای یک نشان تهاجمی M که حداقل برای این نویسنده شبیه یک مرد خمیده و عصب، به نظر میرسد، کنار میگذارد.
را دامنه گسترش یافت مدل به فقط بسنده می کند 600 کیلو وات. در حالی که کوچکتر دارد 66 کیلووات ساعت باتری، محدوده کل از یک م،ن پر بنزین و باتری کاملا شارژ شده گفته می شود 800 کیلومتر. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از 6 ث،ه است.
در نگاه اول M-Terrain S به نظر می رسد یک SUV کوپه سه در باشد، اما سایبان عقب در واقع می تواند برداشته شود تا یک سینی ute آشکار شود.
طول کلی منگشی M-Terrain و M-Terrain S 5.2 متر است.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/meng،-meet-،as-gmc-hummer-ev-rival
خودروساز میگوید که M مخفف عبارتهای نظامی، انسان، شگفتانگیز، مأموریت و منگشی (جنگجو) است، بنابراین شرکت به وضوح با کارت تستوسترون بازی میکند.
دانگ فنگ برای چشیدن مارک جدید، دو کانسپت منگشی را به چنگدو آورد که ظاهراً هر دو در سال 2023 وارد تولید خواهند شد.
با بازاری به بزرگی و شلوغی چین، خودروسازان محلی همیشه به دنبال راه هایی برای برجسته شدن هستند. و این معمولاً شامل راهاندازی یک نام تجاری جدید با هدف قرار دادن یک جایگاه خاص است – فقط نمونهای از Geely را با Zeekr، Geometry، و Radar ببینید، بدون در نظر گرفتن مارکهای Gleagle، Shanghai Maple، Englon و Emgrand.
این خودروساز برای اولین بار از نام منگشی بر روی نسخه مجاز هامر اصلی استفاده کرد. مدلهای بعدی برای این برند فرعی در داخل طراحی شدهاند و بیشتر آنها خودروهای نظامی متمرکز بودند که زرهها، تسلیحات و فناوریهای پیشرفته زیادی داشتند که ممکن است در میدان جنگ یا منطقه خطر استفاده شوند.
جنرال موتورز آورده است هامر به ،وان یک برند شاسی بلند الکتریکی بزرگتر از عمر خود به زندگی بازگشته است و دانگ فنگ به دنبال انجام عمل مشابهی با منگشی.
اگرچه دانگ فنگ هنوز جزئیات پیشرانه رسمی دو مدل M-Terrain را ارائه نکرده است، مشخصات فاش شده توسط اخبار خودرو چین را بیان کنید نوع برقی خالص خواهد داشت 800 کیلو وات در اختیارش، الف 140 کیلووات ساعت بسته باتری برای محدوده رانندگی 500 کیلومترو شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت زیر پنج ث،ه است.
پنج در M-Terrain کاربردیتر از این دو است و شامل مجموعهای از پلهها برای دسترسی به سقف، یک چرخ یدکی نصبشده در صندوق عقب و چراغهای نورافکن روی سقف است.
آ،ین گامبیت دانگ فنگ منگشی است، اما این برند جدید در واقع سابقه طول، دارد.