تریم انحصاری همچنین موارد زیبایی مانند سانروف پانوراما، شارژر بی سیم، کمک راننده عقب و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد. تریم MG ZS EV Excite اکنون رقیب بهتری برای XUV400 و Tata Nexon EV Max است. اگرچه MG ZS EV نسبت به هر دو رقیب خود هزینه بیشتری دارد، اما باتری بزرگتری ارائه می دهد. از این رو برد و عملکرد بیشتر است.
MG ZS EV Excite نوع پایه راه اندازی قیمت 22.58 لیتر
منبع: https://www.rushlane.com/mg-zs-ev-excite-base-v،t-launch-price-rs-22-58-l-12450547.html
برای تریم انحصاری، MG اکنون یک گزینه تزئینات داخلی Iconic Ivory را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی کابین را نسبت به سایه های تیره تر ارائه شده قبلی زنده می کند. تریم انحصاری دارای همان ویژگی های i-Smart است که در بالا ذکر شد.
هنگامی که MG فیس لیفت ZS EV را در اوایل سال جاری عرضه کرد، هر دو تریم Excite و Exclusive معرفی شدند. با این حال، تنها Exclusive با مشخصات بالا در واقع با Excite راه اندازی شد تا در تاریخ بعدی عرضه شود. به نظر می رسد اکنون زمان عرضه تریم Excite است و در کنار آن، MG نیز گزینه های داخلی جدیدی را در تریم های Exclusive ارائه می دهد. بیا یک نگاهی بیندازیم.
MG ZS EV Excite Base Model
از نظر ویژگیهای تریم جدید Excite، دوربین 360 درجه، کنترل سرازیری، کنترل آب و هوا، دریچههای AC عقب و ویژگیهای جدید i-Smart را دارد. مجموعه جدید i-Smart قابلیت FOTA، برنامه بومی Park+ برای رزرو پارکینگ، ناوبری آنلاین MapMyIndia با بهروزرس،های ترافیک زنده، برنامه Discover و آبوهوای زنده را در میان بسیاری دیگر باز میکند. MG ZS EV از شبکه شارژ Tata Power پشتیب، می کند.
زم، که رونمایی شد، تریم پایه Excite قیمتی معادل روپیه داشت. تریم انحصاری 21.99 لک و با مشخصات بالا با قیمت 200 دلار عرضه شد. 25.88 میلیون اما اکنون MG افزایش قیمت را اجرا کرده است. در واقع، MG ZS EV Excite اکنون Rs قیمت دارد. 22.58 lakh و منحصر به فرد از Rs. 26.49 میلیون افزایش قیمت بالغ بر روپیه است 59000 برای تریم Excite و روپیه. 61000 برای تریم انحصاری.
MG با ZS EV وارد فضای EV 4W شد که امروزه به صورت فیس لیفت شده به فروش می رسد. MG Motor India متعلق به SAIC Motor به دنبال گسترش سبد خودروهای برقی خود با سرمایه گذاری کمتر از روپیه است. بخش EV 10 لاکی با Wuling Air EV. این زیر Rs. خودروی برقی ۱۰ میلیونی احتمالاً داغترین بخش بعدی خواهد بود زیرا در مقایسه با خودروهای بنزینی با قیمت مشابه، پیشنهادی بسیار مقرون به صرفه ارائه میدهد.
به دلیل قیمت پایین تر برای تریم Excite، حدس زده می شد که MG به جای باتری بزرگتر 50.3 کیلووات ساعتی ارائه شده با مدل فیس لیفت، یک باتری کوچکتر 44.5 کیلووات ساعتی را از مدل پیش از فیس لیفت در تریم Excite ارائه دهد. اما همانطور که در گواهی تایید نوع مشاهده می شود، هر دو Excite و Exclusive دارای یک باتری 50.3 کیلووات ساعتی و GVW ی،ان 2060 کیلوگرمی هستند.

این بسته باتری 50.3 کیلووات ساعتی، مسافت 461 کیلومتری را با یک بار شارژ نوید می دهد. این باتری با یک موتور الکتریکی همراه شده است که 174 ، بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور دارد که نوید شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در کمتر از 8.5 ث،ه می دهد. این باتری به تنهایی 396.9 کیلوگرم وزن دارد و آب کافی برای پیمودن مسافتی در حدود 350 کیلومتر در دنیای واقعی را با یک بار شارژ دارد.
ارتقاهای جدید تریم انحصاری
تریم MG ZS EV Excite با قیمت روپیه عرضه شده است. 22.58 lakh و یک باتری بزرگتر 50.3 کیلووات ساعت مانند تریم انحصاری با مشخصات بالا ارائه می کند.
