MSIL در حال گسترش سهم بخش خود با تمرکز بر رشد Nexa است

Shashank Srivastava، مدیر ارشد اجرایی، بازاریابی و فروش، Maruti Suzuki India Limited گفت: “Maruti Suzuki بیش از 4 دهه است که “لذت تحرک” را به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت طی سال‌ها تکامل یافته است، چه با محصولاتی که ارائه می‌کند، چه خدماتی که برای افزایش تجربیات مشتری ارائه می‌دهد. با ابتکارات مشتری پسند مانند Maruti Suzuki Smart Finance، Subscribe و Rewards، این شرکت معیاری را در صنعت تعیین کرده و اعتماد مشتریان به برند را تقویت کرده است. من از پاسخی که این ابتکارات جدید از سوی مشتریان دریافت کرده اند خوشحالم. با افزایش تعداد مراکز فروش، پلتفرم‌های دیجیتال و محصولات و خدمات راهگشا، ماروتی سوزوکی مطمئن است که می‌تواند افراد بیشتری را با روش‌های جدید مالکیت خودرو توانمند کند.


منبع: https://www.rushlane.com/msil-segment-share-nexa-growth-maruti-cars-12467191.html

Nexa نام تجاری ممتاز MSIL است که در برنامه این شرکت برای تسلط بیشتر بر بخش نقش اساسی دارد. در حالی که در حال حاضر به ،وان بزرگترین تولید کننده خودرو پیشتاز است، MSIL اکنون با قرار دادن Nexa در رتبه دوم برای 2 جایگاه برتر رقابت می کند. دومین برند بزرگ خودرو در هند در حال حاضر گرند ویتارا، بالنو، ایگنیس، XL6 و سیاز را به فروش می رساند. فروشگاه های Nexa همچنین کراس اوور کامپکت Fronx و SUV جیمنی را به فروش خواهند رساند.

Maruti Suzuki India Limited (MSIL) بسیار متعهد به ارائه رضایت مشتری است. و طیف گسترده ای از خدمات را برای افزایش تجربه “لذت تحرک” ارائه می دهد. MSIL با تمرکز بر خدمات مشتری محور، Smart Finance، Maruti Suzuki Subscribe و Maruti Suzuki Rewards را ارائه می دهد. و با آن، تجربه ،ید خودرو در هند را متحول کرده است.

پلتفرم دیجیتالی ماروتی سوزوکی برای ارائه وام به مشتریان، فرآیند تامین مالی را متحول کرده است. مزایای Smart Finance برای مشتریان شامل زمان پردازش سریع تر، مبلغ وام بالاتر و نرخ بهره پایین تر است. علاوه بر این، Smart Finance پرداخت بیش از 52000 کرور روپیه وام به 8.3 میلیون مشتری را تنظیم کرده است. این به پدیده فروش Maruti بزرگتر کمک می کند تا به خوبی پیش برود.

ماروتی سوزوکی اشتراک: انعطاف پذیری بدون مالکیت

Maruti Suzuki Rewards یک برنامه وفاداری مشتری بدون کارت است که تنها طی دو سال با بیش از 8.2 میلیون عضو موفق شده است. MSIL با شرکت نفت هند شراکت دارد تا امتیاز XtraRewards را به مشتریان برای سوخت‌گیری در پمپ‌هایشان ارائه دهد. این برنامه تجربه ،ده فروشی را برای مشتریان افزایش می دهد و مزایای این برنامه آن را به گزینه ای جذاب برای مشتریان وفادار ماندن به ماروتی سوزوکی تبدیل می کند.

Maruti Fronx and Fronx: The Sales Mun،g در خط تولید Nexa راه اندازی شد

و هر دو خودرو نقش بسزایی در دستیابی به این هدف خواهند داشت. مدل‌های Nexa 23 درصد از کل فروش سوزوکی Maruti در سال مالی 22 را به خود اختصاص دادند و این برند نسبت به سال مالی 21 رشد 47 تا 48 درصدی داشت. این شرکت قصد دارد تا پایان سال مالی 24 حدود 370000 دستگاه از مدل‌های Nexa را بفروشد که از 255000 دستگاه در سال مالی 22 بیشتر است.

همکاری با شرکای لیزینگ مانند Orix، ALD Automotive، Quiklyz توسط Mahindra Finance، Myles و SMAS طیف متنوعی از خودروهای سوزوکی Maruti را فراهم می‌کند. ویژگی ها و مزایای Maruti Suzuki Subscribe آن را به گزینه ای جذاب برای مشتری، که به دنبال گزینه های مالکیت خودرو انعطاف پذیر هستند تبدیل می کند.

ابتکارات ارزش افزوده ماروتی سوزوکی پاسخ قوی مشتریان را دریافت می کند
ابتکارات ارزش افزوده ماروتی سوزوکی پاسخ قوی مشتریان را دریافت می کند

برنامه وفاداری MSIL: چرا مشتریان به بازگشت ادامه می دهند

پلتفرم‌های دیجیتال MSIL در حال متحول ، تامین مالی خودرو در هند و ارائه خدمات به مشتریان رو به رشد (Nexa و Arena) هستند.

اولین Maruti Fronx در نمایشگاه Nexa Dealer
اولین Maruti Fronx در نمایشگاه Nexa Dealer

Maruti Suzuki Subscribe، خدمات اشتراک خودرو به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ،ید، خودرویی را برای مدتی انعطاف‌پذیر داشته باشند. این برنامه با فروش بیش از 5001 اشتراک خودرو از زمان راه اندازی، موفقیت آمیز بوده است.