اگرچه Pulsar N160 اعداد بالاتری را در بخش موتور نشان میدهد، اما به دلیل وزن 154 کیلوگرمی آن، همه این موارد غیر قابل تنظیم است. در این ،مت، Apache RTR 160 2V کیک را با حدا،ر وزن 138 کیلوگرم می گیرد. پالسار N160 تنها باک سوخت 14 لیتری بزرگتر است، در حالی که بقیه 12 لیتر گنجایش دارند. هیرو و باجاج هر دو تایرهای جلوی 100 بخش را ارائه می دهند، اما TVS 90 بخش را ارائه می دهد و هوندا سایز باریک تری دارد و ،تیک 80 بخش را ارائه می دهد.
آیا هیرو تمام کادرهای درست را علامت زده است؟
همچنین نسخه 2 ولت Xtreme 160R همچنان به فروش می رسد. استراتژی مشابه محدوده Xpulse 200. اما آیا هیرو تمام چک با، ها را علامت زده است؟ ما آن را با تمام موتورسیکلت های 160 سی سی دیگر مقایسه کردیم تا ببینیم کجا می افتد. ما در مورد Xtreme 160R 2V خود Hero، Bajaj Pulsar NS160 و N160، TVS Apache RTR 160 4V و 2V و در آ،، Honda X-Blade صحبت می کنیم. بیا یک نگاهی بیندازیم.
Hero Xtreme 160R 4V Vs Rivals – آیا آن چیزی که لازم است را دارد؟
نگاه ها ذهنی هستند. من شخصاً ظاهر Pulsar NS160 را بیشتر دوست دارم. برای قد من (6 فوت)، ارگونومیک ترین نیز هست. طبق پیشرانه ها، TVS Apache RTR 160 4V با 17.3 ، بخار قدرت و گشتاورترین آن با 14.73 نیوتن متر در صدر قرار دارد. اما کاملاً فریاد می زند و تمام این قدرت با سرعت موتور بالاتر وارد می شود.
فقط باجاج ABS دو کاناله را در این بخش ارائه میکند که با N160 اختیاری و در NS160 استاندارد است. ما هنوز فکر میکنیم که Hero باید نسخه چهارمی را با Xtreme 160R 4V با ABS دو کاناله ارائه میکرد، زیرا آن را به یک بسته کامل تبدیل میکرد. Hero اکنون به موج دوشاخه جلو USD در بخش 160cc همراه با Pulsar NS160 می پیوندد. به جز کمک فنرهای دوقلو در آپاچی RTR 160 2 ولت، بقیه دارای واحدهای تک شوک هستند.
هوندا X-Blade به همان اندازه گشتاور تولید می کند، اما در دور موتور بسیار کمتر. همه این جنگنده های خیاب، یک گیرب، 5 سرعته دارند. در میان این لیست، Pulsar NS160، Xtreme 160R 4V و Apache RTR 160 4V تنها مواردی هستند که دارای سر 4 سوپاپ هستند. تنها Pulsar، Xtreme 160R 4V و Apache RTR 160 4V از خنک کننده روغن برخوردارند، در حالی که بقیه با هوا خنک می شوند. در کمال تعجب، Bajaj جدیدتر Pulsar N160 خود را یک هد 2 ولت داد.

طول، ترین فاصله بین دو محور با Pulsar NS160 و کوتاه ترین آن با Apache RTR 160 2V است. هر دو موتورسیکلت آپاچی فاصله 160 میلی متری از سطح زمین را نیز دارند که بالاترین میزان در این بخش است. ارتفاع صندلی در این ،مت قابل مقایسه است، اما Pulsar NS160 بلندترین صندلی را دارد. Xtreme 160R 4V نیز دارای گزینه صندلی ت،یم شده است که در مورد مدل 2V صدق نمی کند.
از نظر مدرنیته، Pulsar NS160 در صندلی عقب قرار می گیرد زیرا همچنان دارای چراغ های جلو هالوژن و خوشه ابزار نیمه دیجیتال است. Hero، TVS و Honda با کنسولهای ابزار کاملاً دیجیتال و چراغهای جلو LED کار کردهاند (Pulsar N160 چراغهای جلو LED نیز دارد). همه موتورسیکلتها چراغهای عقب LED دارند و فقط محصولات Hero دارای نشانگرهای LED با عملکرد چراغ خطر هستند.
از آنجایی که اینها عمدتاً جنگنده های خیاب، هستند که برای استفاده در شهر در نظر گرفته شده اند، اتصال بلوتوث و ویژگی های ناوبری مورد استقبال قرار می گیرد. فقط Hero و TVS اتصال بلوتوث را ارائه می دهند. TVS تنها تلویزیونی است که به نظر می رسد روی حالت های سواری سرمایه گذاری کرده است. اما با توجه به اینکه این موتورسیکلتهای 160 سیسی هستند و حدا،ر 17 ، را هل میدهند، حالتهای سواری تا حدی فریبنده هستند.
Hero چهار کادر مهم را علامت زده است. سر 4 ولت، خنک کننده روغن، چنگال جلو USD و ویژگی های بازار بالا. Pulsar NS160 سه جعبه اول Hero و سپس Dual-Channel ABS را تیک می زند. بنابراین، آیا دوچرخه سبک تر با ویژگی های بیشتر می خواهید؟ یا دوچرخه سنگین تر با ترمزهای ایمن تر می خواهید؟