هیچ کیفیت زیبایی شناختی وجود ندارد که عملکردی نداشته باشد. فیبر کربن هر پانل بدنه و ،صر ساختاری را زیبا می کند. حتی خود موتور یکی از اعضای تحت فشار شاسی با پایه فیبر کربنی است. صفحه قابل جابجایی تارگا البته از فیبر کربن نیز ساخته شده بود. با این حال، مالکان تمایل دارند تجربه رانندگی با سقف باز را بدون آن ترجیح دهند.
رنگ های استاندارد | گارد قرمز |
---|---|
فاینس زرد | |
سیاه بازالتی | |
جی تی نقره ای | |
سیل گری |
طول | 181.61 اینچ |
---|---|
عرض | 75.63 اینچ |
ارتفاع | 45.91 اینچ |
فاصله بین دو محور | 107.48 اینچ |
عرض آهنگ | 63.5 اینچ (جلو) / 62.5 اینچ (عقب) |
فضای بار | 2.68 فوت مکعب |
طراحی داخلی
اگرچه کاررا GT در حین کروز رام بود، اما هنگام رانندگی در لبه، جانوری کاملاً متفاوت بود. به دلیل بیش فرم، بدنام، حتی تایرهای عقب عظیم با عرض 335 نیز نتوانستند آن را رام کنند. این تقریباً بزرگترین ،تیکی است که می تو،د روی محور عقب هر خودرویی قرار دهید. بنابراین، اگر هنوز دم در آن نقطه خوشحال بود، این یک ویژگی مورد نظر بود.
آنچه باید قبل از ،ید Carrara GT بد،د این است که به ندرت می توان یک Carrera GT را برای فروش با بیش از 10000 مایل یافت. ما شک داریم که یک مدل آن را بالای 50000 مایل رسانده باشد. در نتیجه، تقریباً هر گزینه ای مسافت پیموده شده و کیفیت کلکتور کم است.
هیچ محدوده دوری وجود ندارد که موتور کاررا GT در آن احساساتی نباشد. اگزوز به گونه ای آواز می خواند که شما را تشویق می کند هر بار بیشتر بخواهید. در مورد نزدیکترین چیز، شما می تو،د به صدای یک اتومبیل فرمول یک که از دیوارها در GP موناکو می پرد، برسید.
فضای داخلی Carrera GT نامشخص ترین ویژگی آن است. پورشه به جای پر زرق و برق بودن، تصمیم گرفت یک رویکرد ساده را در پیش بگیرد. هیچ صفحهنمایش عریض دیوانهوار یا سیستمهای اطلاعات سرگرمی انقلابی مانند ابرخودروهای امروزی وجود ندارد. در عوض، در هر گوشه از چرم تراکوتا نرم و زیبا خواهید دید. اگرچه تراکوتا راحت است، اما تمیز نگه داشتن و در شرایط خوب دشوار است. قرار گرفتن طول، مدت در معرض نور خورشید به چرم می تواند ظاهر آن را براق و قدیمی کند.
این تا حدی توسط گیرب، باورن،ی در Carrera GT ممکن شده است. با کلاچ و فلایویل سبک وزن منحصر به فرد، موتور V-10 می تواند بیشتر شبیه یک موتور سیکلت باشد تا یک ماشین. بسیاری از ابرخودروها در آن زمان در حال انتقال به گیرب، های خودکار بودند. با این حال، پورشه می دانست که یک 6 سرعته دستی تنها گزینه من، برای Carrera GT است.
جای تعجب نیست که Carrera GT فاقد فضای داخلی است. این یک خودروی هدفمند است و قابلیت ذخیره سازی نقطه فروش بزرگی نیست. با این حال، به دلیل سقف پایین کاررا GT با بالا نصب شده، حتی ورود به خودرو دشوار است. حتی برای یک فرد با جثه متوسط حداقل فضای سر وجود دارد. بنابراین، اگر آب و هوا من، باشد، هیچ راه بهتری برای تجربه هیجان Carrera GT وجود ندارد. در مدل معمولی پورشه، پنج گیج ساده، با گیره مرکزی، راننده را متمرکز نگه می دارد و در عین حال اطلاعات مهم خودرو را ارائه می دهد.
قیمت، در دسترس بودن و مالکیت پورشه کاررا GT
قیمت پایه Carrera GT در زمان عرضه 440000 دلار MSRP بود. با کمتر از 1270 نمونه ساخته شده تا به حال، این خودرو باید یک خودروی کل،یونر باشد. قیمت ابرخودروهای انحصاری آلم، در دو سال گذشته سر به فلک کشیده است. قبل از سال 2021، قیمت ها به طور متوسط زیر یک میلیون دلار بود، اما بسیار بیشتر از MSRP. حالا، شما خوش شانس خواهید بود که یک عدد زیر هفت عدد را پیدا کنید. در سال 2022، میانگین قیمت فروش پورشه کاررا GT 1.6 میلیون دلار است.
Carrera GT که به دلیل نداشتن کنترل پایداری بدنام است، خودرویی نیست که رانندگان را آرام کند. توجه کامل را می طلبد و به ،، که یاد می گیرند به قابلیت های آن احترام بگذارند پاداش می دهد. حتی ترمزهای کربن سرامیکی عظیم 380 میلی متری نیز اگر مراقب نباشید، شما را نجات نمی دهند. حدا،ر سرعت 205 مایل در ساعت توانایی عملکرد خود را نشان داد. با این حال، Carrera GT شما را در دنده اول به همان شیوه ای که در دنده پنجم فریفته می کند.
موتور | 5.7 لیتری V-10 |
---|---|
، بخار | 612 @ 8000 دور در دقیقه |
گشتاور | 435 پوند فوت @ 5750 دور در دقیقه |
انتقال | گیرب، 6 سرعته دستی |
طرح بندی درایو | دیفرانسیل عقب |
0-60 مایل در ساعت | 3.5 ث،ه |
طراحی بیرونی
پورشه کاررا GT | 440,000 دلار (،نی) |
---|
Carrera GT شاسی یا طراحی مش،ی با هیچ محصول دیگری از پورشه ندارد. با این حال، هنوز پایه و اساس خود را در مشارکت گسترده پورشه در ورزش موتوری مییابد. موتور پورشه V-10 برای اولین بار در سال 1999 در یک نمونه اولیه برای لمانز آزمایش شد. در آن زمان، لباس های لو، آلم، به ،وان تامین کننده موتور در فرمول یک شرکت داشتند. نه نمونه اولیه و نه موتور به تولید نهایی برای مسابقه نمیرسند.
فرمان چرمی کشیده بدون نفوذ یک دکمه است. رکاب های عظیم فیبر کربن در معرض دید چشم نواز هستند. آنها در صورتی وجود دارند که نمی دانستید در یک بدنه فیبر کربنی کامل هستید. صندلیهای کولار کربنی به خوبی در سال 2004 به نظر میرسند. جایی که فیبر کربن یا چرم وجود ندارد، روکشهای آلومینیومی زیبا کابین را زیبا میکند. شیفتر چوب بالسا یکی از ویژگی های کنسول مرکزی توسعه یافته است. ممکن است یک کابین ساده باشد، اما ما آن را دوست داریم.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/porsche-carrera-gt-performance-price-and-p،tos-ar197131.html