این در تضاد با کانسپت سر ثابت ژانویه است که از پیشرانه 4.0 لیتری تخت شش استفاده می کرد.
در مجموع، 15 مدل جدید و ک،یک به نمایش گذاشته خواهد شد.
همانطور که در مورد Mission X که چند هفته پیش ارائه کردیم، این مدل نشان می دهد که حتی با وجود ژن های طراحی جدید، DNA پورشه می درخشد.
پورشه ویژن 357 اشاره ای به اولین خط مدل پورشه، خودروی اسپرت رویایی فری پورشه است. مایکل مائر، طراح ارشد پورشه، گفت: از آنجایی که 356 هم به ،وان یک کانورتیبل و هم به ،وان یک کوپه، خود را در حافظه برند جمعی میسوزاند، همان منطق در مورد خودروی مفهومی صدق میکند: تنها دو خودرو وجود دارند.
را پورشه ویژن 357 اسپیدستر اولین حضور حضوری خود را در جشنواره سرعت گودوود این هفته انجام خواهد داد.
به ،وان مرجع، 718 Cayman GT4 ePerformance چهار چرخ متحرک، 735 کیلووات قدرت از پیشرانه دو موتوره خود در قدرتمندترین حالت خود، یا 450 کیلووات در حالت محرک که برای 30 دقیقه دویدن صاف طراحی شده است، دارد.
چرخها اقلام منیزیمی 20 اینچی هستند که مجهز به کلاهک فیبر کربنی و قفل مرکزی هستند. آنها به ،وان یک تماس به چرخ های 356 A و 356 B طراحی شده اند.
در یک لمس عجیب، تک شاخ های کمیک در جلوی چرخ های عقب قرار گرفته اند. آنها توسط طراحان پورشه به طور خاص برای این مفهوم نوشته شده اند.
بیشتر: مفهوم طراحی Porsche Vision 357 یک نماد را دوباره تفسیر می کند
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/porsche-vision-357-s،dster-drops-the-top-on-a-retro-،mage
پورشه ویژن 357 اسپیدستر ماهیت این برند را تجسم میدهد.
پورشه میگوید کانسپتهای ویژن 357 بدنهای «یکپارچه» دارند و این موضوع در اسپیدستر با جلوپنجره کوتاهتر آن تأکید شده است.
کابین مینیمالیستی و متمرکز بر راننده نیز شامل یک دسته ابزار شفاف است که در بالای ستون فرمان قرار دارد.
دوربینها جایگزین آینههای سنتی میشوند و جلوتر روی گلگیرها قرار میگیرند، در حالی که چراغهای عقب پشت مجموعهای طرحدار از نقاط تراشیده شده در بدنه قرار دارند.
در داخل، یک صندلی راننده کم ارتفاع با لنت های پوشیده شده با Racetex، یک کمربند شش نقطه با بند آبی میامی و یک پوسته پ،تیکی تقویت شده با فیبر کربن وجود دارد که در مونوکوک ادغام شده است.
این مفهوم در دو رنگ خا،تری به پایان رسیده است: خا،تری مرمری و خا،تری گریولو متالیک. رنگ دوم را می توان در چرخ های جلو و گلگیرها نیز یافت، در حالی که رنگ آبی میامی کنتراست را ایجاد می کند.
سمت راست کابین با روکش تونیو پوشانده شده است که زم، در خودروهای اسپرت روباز رایج بود، در حالی که پشت سر راننده جلوتر از یک ،صر کربنی رول شده قرار دارد.
پورشه همچنین دستگیره های درهای معمولی را به نفع تسمه های پارچه ای ساده حذف کرده است.
داشبورد در سراسر کابین روکش کربنی دارد و رنگ آبی میامی در سراسر کابین دیده می شود. این شامل تسمه هایی در ،مت بالا سمت راست است که برای محکم ، لوازم جانبی به جای یک محفظه دستکش سنتی طراحی شده است.
این بدان م،است که درون قلب تمام الکتریکی Mission R مفهومی می تپد، در حالی که شاسی آن از 718 GT4 Clubsport می آید.
دیگر نشانه های طراحی برگشتی شامل شکل چراغ جلو و الگوی جلوپنجره عمودی در عقب است. چراغ ترمز سوم در این جلوپنجره تعبیه شده است.
پورشه 30 سال جشنواره سرعت را نه تنها با این مفهوم، بلکه با نمایش شش نفر از برندگان لمانز جشن می گیرد. رودستر 356 شماره 1، اولین خودروی اسپرت این برند. و مفهوم هایپرکار Mission X، در میان وسایل نقلیه متعدد دیگر.
رنگ روشنتر را میتوان در مک،سمهای باز شدن سریع کاپوت جلو و همچنین در اعداد غولپیکر روی خودرو یافت. این در تضاد با کانسپت کوپه است که در آن نقاط برجسته قرمز بود.
علیرغم استایل برگشتی آن، از فناوری کاملاً مدرن مستقیماً از 718 GT4 e-performance بهره می برد.
پس از رونمایی از طرح مفهومی ویژن 357 الکتریکی در ماه ژانویه به ،وان ادای احترام به 356 نمادین خود، پورشه اکنون خواهر و برادر دراپ تاپ خود را معرفی کرده است.