برای محبوبیت برند رنو در هند از اعتبار برخوردار است. رنو داستر جدید (داچیا داستر در برخی بازارها) مدتی است که در حال آزمایش است. این پتانسیل ایجاد هیجان در فضای جمع و جور SUV/crossover را دارد. راه اندازی هند نیز احتمالاً در برنامه خواهد بود. بیایید نگاهی به جزئیات بیرونی که تصاویر جاسوسی جدید نشان می دهد بیاندازیم.
غرش بر روی صحنه: تست اسپید داستر جدید رنو
فاصله از زمین می تواند حدود 220 تا 230 میلی متر باشد. هوندا Elevete دارای فاصله 220 میلی متری از سطح زمین است. پیشرانه های AWD در این ،یب بسیار محتمل هستند. جلوپنجره جلو در ارتفاع بسیار کوتاهتر به نظر می رسد. این می تواند به دلیل ستون های A قائم باشد که برخلاف Captur مخصوص هند، باید فضای زیادی را در داخل آزاد کند.
قدرت ماچو، طراحی بی رحم
بلافاصله باید بگوییم رنو داستر جدید بسیار بزرگتر از مدل نسل دوم به نظر می رسد. این مدل نسل سوم دارای پلت فرم CMF-B است که از پیشرانه های ICE، هیب، و BEV پشتیب، می کند. طراحی یادآور مفهوم رنو بیگستر است. تحمیل کننده و ترسناک به نظر می رسد. فاسیای جلو جذابیت رباتی عصب، دارد.
سه ،صر LED روی هم قرار دارند که به سمت وسطی که نشان داچیا یا رنو قرار خواهد گرفت، همگرا می شوند. ع،های جاسوسی قبلی فقط دارای ،اصر LED بیرونی بودند. ع،های جاسوسی جدید ،اصر LED بیرونی و می، را روشن میکنند. مجموعه بعدی ع، های جاسوسی المان های LED داخلی را نیز روشن می کند؟
ریل های سقف، رنو داستر جدید را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد و حضور زیادی در جاده ها ایجاد می کند. این ع،های جاسوسی فضای داخلی را آشکار نمیکنند. اما باید یک جهش بزرگ از نظر کیفیت و طراحی و چیدمان کلی در مقایسه با مدل های ،وجی وجود داشته باشد. رنو و داچیا میتوانند آن را در سال 2024 معرفی کنند و عرضه آن ممکن است تا سال 2025 ادامه داشته باشد. با توجه به محبوبیت داستر در اینجا، عرضه در هند نیز محتمل است.
یک جلوپنجره عریض و یک سپر عضل، و جعبه ای وجود دارد. دو شکاف عمودی شخصیت را اضافه می کنند اما احتمالاً دریچه های جعلی هستند. میتو،م انتظار قوسهای چرخها و قوسهای عریض عقب مانند کانسپت Bigster را داشته باشیم. چرخ ها به نظر می رسد که 17 اینچی با ،تیک های بلند هستند. این رینگ های آلیاژی با طراحی 5 پره نیز روکش تیره ای دارند.
از زم، که داچیا داستر راه اندازی شد، موفقیت چشمگیری در سراسر جهان داشته است. ،یبی از نسبتهای من، شاسیبلندها و شاسیهای مونوکوک، مالکیت و قیمت من، را به همراه داشت.
برخلاف داستر نسل اول در هند، ترمزهای دیسکی عقب نیز وجود دارد. اگزوز کمی از بدنه بیرون می زند. این احتمالاً محدود به این قاطر آزمایشی است و مدل نهایی تولیدی یک واحد تمیزتر خواهد داشت. چراغ های عقب به نظر می رسد از نوع ت،یم شده است. اسپوی، سقفی اسپرتی وجود دارد که شبیه به نمونه نیسان مگنیت است. رندر ما ،اصر طراحی را بهتر به نمایش می گذارد.
رنو داستر کاملا جدید – جسور، خشن. اما آیا آماده تسخیر است؟
منبع: https://www.rushlane.com/new-renault-duster-spied-testing-12473572.html