Royal Enfield Guerrilla 450 یا Himalayan 450 ADV؟ تئوری گاراژی که فقط به موتور سیکلت اختصاص داده شده است

Royal Enfield Guerrilla 450 or Himalayan 450?

Royal Enfield Guerrilla 450 یا Himalayan 450؟Royal Enfield Guerrilla 450 یا Himalayan 450؟
Royal Enfield Guerrilla 450 یا Himalayan 450؟

هیمالیا 450 با تج،ات تورینگ و آفرود خود همه کاره تر است، اما Guerrilla 450 برای سواری های روزمره قابل استفاده تر است.

از زمان عرضه رویال انفیلد Guerrilla 450 در هند، این موتورسیکلت توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ممکن است بسیاری از ،یداران در مورد انتخاب این دوچرخه یا برادر بزرگتر و گرانتر آن ی،ی هیمالیا 450 دچار سردرگمی شوند. آیا شما آفرود را ترجیح می دهید یا سواری روزانه؟ کدام یک برای دوچرخه های مورد استفاده در گاراژ من، تر است؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

چریک 450 یا هیمالیا 450؟

برای بسیاری از افراد، موتورسیکلت چیزی فراتر از یک وسیله حمل و نقل است. آنها در این ماشین ها روحی پیدا می کنند که شخصیت و شخصیت آنها را منع، می کند. عموماً موتورسواران رویای یک گاراژ موتور سیکلت را در سر می پرورانند. یک دوچرخه برای همه مقاصد. یک دوچرخه تمام نیازها و شکاف ها را برآورده می کند. یک دوچرخه همه کارها را انجام می دهد.

جنگ چریکی 450جنگ چریکی 450
جنگ چریکی 450

Guerrilla 450 Royal Enfield کاندیدای خوبی برای این رویکرد است. قیمت مدل پایه 2.39 میلیون روپیه (بدون مالیات بر ارزش افزوده) و تا 2.54 میلیون روپیه (بدون مالیات بر ارزش افزوده) برای مدل با مشخصات بالا افزایش می یابد. این موتورسیکلت چهار چرخ محرک است که طراحی ساده ای دارد و 185 کیلوگرم وزن دارد. در حالی که هیمالیا 450 196 کیلوگرم وزن دارد که 11 کیلوگرم وزن آن را افزایش می دهد. Guerrilla 450 دارای م،ن سوخت 11 لیتری کوچکتر در مقایسه با م،ن 17 لیتری هیمالیا است که در حدود 5 کیلوگرم در وزن (1 لیتر بنزین = 775 گرم) صرفه جویی می کند.

اما ما با Himalayan 450 تمام امکانات اضافی را دریافت می کنیم که آن را تبدیل به یک تور آفرود قدرتمند و همه کاره می کند. مدل پایه Guerrilla 450 46000 روپیه کمتر از مدل پایه Himalayan 450 قیمت دارد. شایان ذکر است که Himalayan 450 Tripper Dash RE را به صورت استاندارد ارائه می دهد، چیزی که فقط با مدل های با مشخصات برتر Guerrilla در دسترس است. 450.

محله جلویی جدید رویال انفیلد هیمالیامحله جلویی جدید رویال انفیلد هیمالیا
محله جلویی جدید رویال انفیلد هیمالیا

چقدر با هم فرق دارند؟

Guerrilla 450 به دلیل ابعاد جمع و جور که دارد به راحتی قابل حمل و نقل و مانور در شهر است. برای روشن تر، هیمالیا 450 دارای 2245 میلی متر طول، 852 میلی متر عرض، 1316 میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور 1510 میلی متر است. Guerrilla 450 دارای 2090 میلی متر طول، 833 میلی متر عرض، 1125 میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور 1440 میلی متر است.

ارتفاع صندلی هیمالیا 450 825 میلی متر است و می توان آن را تا 845 میلی متر تنظیم کرد، در حالی که Guerrilla 450 دارای ارتفاع صندلی 780 میلی متر است. در حالی که Guerrilla 450 به ،وان یک موتورسیکلت راحت تر و اسپرت تر برای سوار شدن به نظر می رسد، هیمالیا 450 خود را به ،وان یک دوچرخه تور و آفرود بهتر معرفی می کند.

Royal Enfield Guerrilla 450Royal Enfield Guerrilla 450
Royal Enfield Guerrilla 450

رودستر یا ADV Tourer؟

در تئوری یک دوچرخه، نه Guerrilla 450 و نه Himalayan را نمی توان خیرین بهینه در نظر گرفت. Guerrilla 450 به سادگی فاقد قابلیت های تور و آفرود هیمالیا است. در حالی که هیمالیا 450 به دلیل وزن و استقامت بسیار سنگین است و نمی توان آن را یک دوچرخه روزانه کاربر پسند در نظر گرفت. امیدواریم حد وسط من،ی بین Guerrilla 450 و Himalayan 450 وجود داشته باشد که بتواند این شکاف را پر کند.

لوازم جانبی Royal Enfield Guerrilla 450لوازم جانبی Royal Enfield Guerrilla 450
لوازم جانبی Royal Enfield Guerrilla 450

یک رویکرد سفارشی موتور سیکلت ممکن است راه حلی برای این مشکل باشد. به جای ،ید یک Himalayan 450 و سپس تغییر آن، شخصی سازی Guerrilla 450 و تبدیل آن به دوچرخه Scrambler منطقی تر است. سیستم تعلیق بلندتر، ،تیک‌های آفرود با کاربرد دوگانه، شیشه جلوی رسمی RE، محافظ زیر بدنه و قفسه چمدان عقب ممکن است برای تبدیل Guerrilla 450 به یک دوچرخه اسکرامب، کافی باشد. اشاره شده است که رویال انفیلد اکیداً از ایجاد تغییرات در اجزای شخص ثالث توصیه می کند.

لوازم جدید هیمالیالوازم جدید هیمالیا
لوازم جدید هیمالیا

همچنین بخو،د – طرح Royal Enfield Scram 650 (Interceptor Bear 650) به ثبت رسیده است

منبع: https://www.rushlane.com/royal-enfield-guerrilla-450-or-himalayan-450-adv-12502027.html