نسبت به زبان طراحی استاندارد رویال انفیلد، این دوچرخه ADV جدید مشخصات کاملاً متفاوتی دارد. تقریباً هیچ شباهتی به هیمالیا وجود ندارد، که احتمالاً عمدی باشد. RE ممکن است بخواهد از این 450 ADV در برابر هر نوع نارسایی شناخته شده مرتبط با نسخه قبلی خود محافظت کند. طعم یکپارچهسازی با سیستمعامل کاهش یافته است و به ویژگی هایی مانند چراغ جلو و صفحه ابزار دایره ای محدود می شود.
رویال انفیلد Himalayan 450 ADV به ،وان یک ماشین رالی حمله قابل توجه معرفی می شود که مطمئناً توانایی های بهتری نسبت به Himalayan 411 خواهد داشت.

رویال انفیلد 450 ADV مطابق با مشخصات رالی راید خود میتواند ویژگیهایی مانند کلاچ کمکی و دمپایی، ناوبری GPS، حالتهای سواری و سیستم سواری با سیم را دریافت کند. گزینههای سفارشیسازی نیز در دسترس خواهند بود، زیرا این دوچرخه فضای قابلتوجهی برای افزایش قابلیتهای خود با طیف وسیعی از لوازم جانبی دارد.
با توجه به مشخصات تا حد زیادی نامرتب آن، واضح است که این دوچرخه با نزدیک شدن به مرحله تولید، پوست و اصلاح بیشتری خواهد داشت. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از م،ن عضل،، قفسه های جلو، طراحی صندلی های ت،یم شده و اگزوز فشرده. در حالی که قاطر آزمایشی لکه دار فاقد صفحه بشقاب است، نوع تولیدی به احتمال زیاد یک صفحه را دریافت می کند.

چیزهایی که شبیه هیمالیا هستند عبارتند از: چرخ های سیمی سیم دار 21 اینچی جلو و 17 اینچی عقب. این دوچرخه در دو انتها دارای ترمزهای دیسکی است و احتمالاً ABS دو کاناله قابل تعویض به صورت استاندارد ارائه می شود. ارگونومی سواری کاملا راحت به نظر می رسد و ارتفاع کم صندلی تعادل و هندلینگ مطلوب را تضمین می کند. جدیدترین ع،های جاسوسی هیمالیا 450 جدید را نشان میدهد که لوازم جانبی تور را به تن کرده است – تابههای ف،ی.
عملکرد رویال انفیلد 450 ADV
با در نظر گرفتن محصولات نسل جدید رویال انفیلد مانند Hunter و 450 ADV آینده، واضح است که این سازنده مستقر در چنای بازی خود را به طرز چشمگیری ارتقا می دهد. مانند باجاج، رویال انفیلد نیز ممکن است برنامه هایی برای حضور در بازارهای جه، داشته باشد. RE به طور متوسط هر سه ماه یک محصول جدید را وعده داده است و به نظر می رسد همه چیز طبق برنامه پیش می رود.
منبع: https://www.rushlane.com/royal-enfield-himalayan-450-spied-with-adventure-panniers-12446214.html
موتور مستقر یک واحد جمع و جور و تک سیلندر است. این یکی دارای خنک کننده مایع است و سر موتور با زاویه به جلو خم می شود. موتور سایر دوچرخه های تک سیلندر رویال انفیلد دارای سر عمودی است. در حالی که مشخصات هنوز فاش نشده است، می توان انتظار داشت که Royal Enfield 450 ADV شکاف عملکرد را با رقبایی مانند 390 Adventure، BMW G310GS و Hero Xpulse 300 برابر یا کاهش دهد.

یکی از بزرگترین بهروزرس،ها، چنگالهای جلوی USD است که برای اولین بار برای موتورسیکلت رویال انفیلد است. در عقب، دوچرخه دارای تک شوک در سمت راست است. این بازو چرخشی را به قاب مرکزی واقع در زیر م،ن سوخت متصل می کند. انتظار می رود سیستم تعلیق عقب قابلیت تنظیم پیش بارگذاری داشته باشد. به نظر می رسد که برای مدیریت طاقت فرساترین مسیرهای خارج از جاده، سفر طول، داشته باشد.
در حالی که هیمالیا 411 سی سی محاسن خود را دارد، اما در مقایسه با رقبایی مانند KTM 390 Adventure فاقد اعداد است. دومی 44 ، بخار قدرت دارد، در مقایسه با هیمالیا متوسط 24.3 ، بخار. حتی در شرایط واقعی سواری، کاربران به محدودیتهای هیمالیا برای مذاکره در شیبهای تندتر در شرایط لغزنده اشاره کردهاند. تمام این مسائل قرار است با رویال انفیلد 450 ADV حل شوند.
Royal Enfield Himalayan 450 Panniers