به دلیل ارتفاع صندلی 790 میلی متری، فاصله از زمین به 155 میلی متر محدود شده است. این باید برای برخی از آفرودهای خفیف خوب باشد. هوندا 46.6 ، بخار قدرت و 43.4 نیوتن متر گشتاور را از موتور 471 سی سی دوقلو موازی خود است،اج کرده است. این ارقام با سایر دوچرخه های 500 سی سی در اصطبل هوندا کمی متفاوت است و برای گشتاور پایین تنظیم شده است.
Rebel CMX1100T Tourer
چنگال های 41 میلی متری جلو تلسکوپی با حرکت 150 میلی متری و کمک فنرهای دوگانه در عقب با حرکت 145 میلی متری هستند. برای افزایش جذابیت Scrambler خود، چرخهای 19 اینچی جلو و 17 اینچی عقب با ،تیکهای Dunlop Mixtour پوشیده شدهاند که طراحی بلوکی دارند. اگر چرخ های سیمی بودند بهتر بود، اما اینطور نیست. گترهای چنگالی، روشنایی LED، ABS دو کاناله، اگزوز با نصب بالا، و خوشه ابزار کاملا دیجیتالی در دسترس هستند.
هوندا در EICMA 2022 CL500 و CMX1100T را به نمایش گذاشت. آنها همچنین به نمایش گذاشته شده بودند – Transalp ADV مبتنی بر Hornet 750 و اسکوتر برقی EM1 با باتری قابل تعویض.
هوندا CL500 Scrambler Rebel CMX1100T رونمایی شد
بزرگترین مجموعه Rebel اکنون با یک نوع تور به نام CMX1100T ارائه می شود. بله، “T” در نام به م،ی تور است. ا،ر دوچرخه ها مشابه نسخه غیر توری خود هستند. این چیز بدی نیست زیرا موتور 1084 سی سی خود را با هوندا آفریقا دوقلو مش، است. هوندا قابلیت های تور را اضافه کرده است و از این رو ،د T را به آن اضافه کرده است.

اکنون در هر دو طرف تابههایی را دریافت میکند که ظرفیت حمل چمدان 32 لیتری دارند. اگرچه تورهای بزرگتر در خط تولید هوندا مانند گلدوینگ چیزهای بیشتری را ارائه می دهند، اما به اندازه کافی خوب است. کمک به توانایی های تورینگ، یک فیرینگ به شکل خفاشی است که باید محافظت زیادی در برابر باد به تنه سوار ارائه دهد. هیچ اطلاعات رسمی در مورد عرضه این موتورسیکلت ها در هند وجود ندارد.