هر دو CL250 و CL300 طراحی مشابهی خواهند داشت. هر دو موتور سیکلت از مشتقات موتورسیکلت کروزر Rebel هوندا هستند. به جز موتور، CL250، CL300 و CL500 طراحی ی،، دارند. به این ترتیب، هوندا در حال ایجاد هویت محصولی است که در خط مدل قرار دارد.
لوازم جانبی Cross Style شامل محافظ های بند انگشتی، روپوش چراغ جلو، منقار جلو و موارد دیگر است. لوازم جانبی Tour Style عبارتند از: جعبه بالایی 38 لیتری، دستگیره های گرم شونده، سوکت لوازم جانبی، کیسه های زین، پد م،ن مرکزی و موارد دیگر. راه اندازی تا پایان سال 2023 امکان پذیر است. امیدواریم هند نیز یک دریافت کننده باشد. وقتی این موتور سیکلت جدید هوندا اسکرامب، در هند عرضه شود، رقیب من،ی برای رویال انفیلد هانتر 350 خواهد بود.
ما می د،م که هوندا از دهه 70 تا کنون یک موتور سیکلت CL تولید نکرده است. با احیای نام تجاری CL هوندا، این به زودی تغییر خواهد کرد. صحبت از مدل های 250 سی سی، 300 سی سی و 500 سی سی است. CL500 اولین بار، در حالی که CL300 در اوایل امسال عرضه شد. اکنون هوندا طرح این موتور سیکلت جدید اسکرامب، را در هند به ثبت رسانده است.
اسکرامب، جدید هوندا 250cc-300cc که اوایل سال جاری در چین عرضه شد، اکنون در هند ثبت اختراع شده است.
KTM نیز از یک استراتژی مشابه استفاده می کند. دوک، RC و Adventure فریمها و بدنههای ی،، دارند و تفاوتهایی در پیشرانههایشان دارند. در مورد پیشرانه ها، هوندا CL250 Scrambler مجهز به موتور 249 سی سی تک سیلندر خنک کننده مایع با تنظیمات DOHC است. این همان موتور Rebel 250 است. اما قدرت در 24 ، بخار اندکی کاهش می یابد و گشتاور کمی در 22.55 نیوتن متر افزایش می یابد. در مقابل، هوندا همان موتور 286 سی سی CBR300R را با CL300 ارائه می دهد. این موتور تک سیلندر 27 ، بخار قدرت تولید می کند که 5 ، بخار کمتر از کروز Rebel 300 است.
در مقایسه با همتای رزمناو Rebel چه بسته بندی می شود
این اگزوز به ظاهر معمولی Scrambler پایان می دهد. باک سوخت می تواند 12 لیتر مصرف کند که 1 لیتر بیشتر از Rebel 250 است. هر دو Rebel 250 و Rebel 300 دارای آلیاژهای 16 اینچی در هر دو طرف هستند، اما هوندا آلیاژهای 19 اینچی جلو و 17 اینچی عقب را با CL250 و CL300 ارائه می دهد. سایر ،اصر قابل توجه شامل راه اندازی تک دیسک در دو انتها با ABS تک کاناله است.
اما آیا این CL300 است یا CL250 جدید آینده. این هنوز مشخص نیست. هوندا قبلاً از CL300 در چین رونمایی کرده است، در حالی که گزارش شده است که CL250 به زودی رونمایی می شود. اختراع ثبت شده در هند، می تواند اسکرامب، CL250 یا CL300 باشد. اوراق ثبت اختراع هوندا نام مدل را فاش نمی کند. هر دو موتور 249 سی سی و 286 سی سی دارای بلوک و بدنه ی،ان با تفاوت در سوراخ و کورس داخلی هستند.
Scrambler 250cc-300cc هوندا در هند ثبت اختراع شد
چراغهای LED چهار پروژکتور دایرهای دایرهای، چراغهای عقب و چراغهای چرخش دایرهای به همراه م،ن سوخت قطرهشکن، ظاهری نئورترو به آن بخشیده است. رنگ ها به احتمال زیاد شبیه CL300 هستند. Candy Energy Orange، Pearl Cadet Grey و Pearl Himalayas White به احتمال زیاد. خط لوازم جانبی Cross Style و Tour Style نیز احتمالاً مشابه CL300 است.
از دیگر تغییرات اجزای Rebel 250 میتوان به ساب فریم جدید، م،ن سوخت، چرخها، ،تیکها و اگزوز بالا اشاره کرد. فریم فرعی جدید امکان یک صندلی تخت را فراهم می کند و ارتفاع صندلی را به 790 میلی متر می رساند که 100 میلی متر بالاتر از Rebel است. CL250 دارای یک اگزوز دو نوک فوقالعاده است که نه تنها ظاهر قابل توجهی دارد، بلکه به توانایی حرکت آب نیز کمک میکند.