SlyStyle در باز کردن پتانسیل واقعی C8 Corvette پیشرفت هایی داشته است.

نسل هشتم کوروت با موتور 6.2 لیتری V-8 ارائه می شود که در مجموع 490 ، بخار قدرت و 470 پوند فوت گشتاور یا 495 ، بخار و 470 پوند فوت گشتاور در صورت انتخاب پکیج پرفورمنس Z51 ارائه می کند. از زمان عرضه رسمی، جنرال موتورز بسیار واضح بود: موتور C8 قابل تنظیم نیست و حتی هنسی هم نمی تواند کاری در مورد آن انجام دهد. دلیل آن بسیار ساده است: V-8 با یک ECU رمزگذاری شده عرضه می شود. البته تیونرهای زیادی سعی کرده اند با جنرال موتورز کار کنند و راه حلی برای آن ارائه کنند، اما تاکنون موفق نشده اند.

SlyStyle در باز ، پتانسیل واقعی C8 Corvette پیشرفت هایی داشته است - تصویر 1099705

SlyStyle در باز ، پتانسیل واقعی C8 Corvette پیشرفت هایی داشته است - تصویر 1099712

این خودرو بر روی مجموعه جدیدی از چرخ‌های یک تکه Drago سوار می‌شود که به رنگ مشکی و در ابعاد 9×20 در جلو و 11.5×21 در عقب به پایان رسیده است. مدل هایی که از کارخانه مجهز به سیستم بالابر جلو هستند همچنین دارای یقه های پایین آورنده از جنس استنلس استیل هستند که محور جلو را حدود 20 میلی متر پایین می آورد.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/slystyle-has-made-some-progress-in-unlocking-the-c8-corvette-s-true-،ential-ar197465.htmlارتقاء با کیت بدنه ای که کوروت را به ماشینی چشم نوازتر تبدیل می کند ادامه دارد. تغییرات شامل اسپلیتر تهاجمی جلو، رکاب‌های جانبی با باله‌های بیرون زده در جلوی چرخ‌های عقب، به‌علاوه یک اسپوی، عقب و ضمیمه‌های دیفیوزر عقب است. ،اصر جدید که از ،یب CFRP و GFRP ساخته شده اند، نه تنها بر ظاهر بیرونی خودرو تاکید می کنند، بلکه مشخصات آیرودینامیکی آن را نیز بهبود می بخشند. به ،وان مثال، اسپلیتر جلو به تنهایی تا 50 کیلوگرم نیروی رو به پایین تولید می کند، در حالی که اسپلیتر عقب تا 80 کیلوگرم نیروی رو به پایین تولید می کند.

SlyStyle در باز ، پتانسیل واقعی C8 Corvette پیشرفت هایی داشته است - تصویر 1099710

ارتقاء C8 کوروت SlyStyle – کار در اطراف ECU رمزگذاری شده جنرال موتورز

بچه‌های SlyStyle Performance راهی برای اضافه ، قدرت بیشتر در زیر کاپوت پیدا ن،د، آنها یک ارتقاء عملکرد Stage 3 داخلی را ارائه ،د که به طور قابل توجهی مشخصات عملکرد خودرو را بهبود می‌بخشد. این بسته شامل یک فیلتر هوای پر جریان K&N، درگاه های ورودی و ،وجی سفارشی منیفولد ورودی، یک Oil Catch Can و یک سیستم اگزوز Grail است که با لوله های اگزوز 114 میلی متری ختم می شود. در نتیجه تیونر موفق شد بیش از نیم ث،ه زمان سرعت کوروت را از 100 به 200 کیلومتر بر ساعت کاهش دهد. در عین حال، ارتقاء به طور قابل توجهی واکنش بهتر و کشش قابل توجهی قوی تر ایجاد می کند.

چه به روز رس، های دیگری ارائه می شود؟