Stellantis می گوید ممنوعیت بنزین و گازوئیل در اروپا عواقب بزرگی خواهد داشت

پس از یک جلسه مذاکره ماراتن در ژوئن سال جاری، 27 کشور اتحادیه اروپا توافق ،د تا سال 2035 فروش خودروها و ون های جدید با موتورهای بنزینی و دیزلی را ممنوع کنند.

او گفت: «آنچه ما باید به رهبران اروپایی خود ارائه دهیم یک راه حل انتقالی است.

  • Stellantis می گوید ممنوعیت بنزین و گازوئیل در اروپا عواقب بزرگی خواهد داشت

آقای تاوارس گفت که انتقال اجباری به خودروهای الکتریکی باعث می‌شود مردم از بازار خارج شوند – این دیدگاه نشان می‌دهد که هزینه‌های باتری به اندازه کافی برای رسیدن به نقطه برابری با ICE کاهش نمی‌یابد.

آقای تاوارس که یک شبه در پاریس صحبت می‌کرد، گفت که باید مذاکرات بیشتری انجام شود و مقرراتی را پیشنهاد کرد که به هیب،‌ها ماندگاری طول،‌تری بدهد و در نتیجه به خودروهای برقی به شیوه‌ای تدریجی‌تر منتقل شوند.

احتمالاً چند ماه دیگر به متن نهایی قو،ن مربوط به ،وج از فروش خودروهای جدید ICE باقی مانده است. توافق بر سر این موضوع بین تمام 27 کشور عضو اتحادیه اروپا با برخی از غوغاهای نارضایتی تضمین نشده بود.

  • Stellantis می گوید ممنوعیت بنزین و گازوئیل در اروپا عواقب بزرگی خواهد داشت

کارلوس تاوارس، مدیر اجرایی Stellantis ادعا می‌کند که پیشنهاد اتحادیه اروپا برای ممنوعیت فروش خودروهای موتور احتراقی جدید از سال 2035 پیامدهای اجتماعی جدی خواهد داشت.

بیشتر: کشورهای اتحادیه اروپا با ممنوعیت خودروهای جدید ICE تا سال 2035 موافقت ،د




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/stellantis-says-petrol-and-diesel-bans-in-europe-will-have-major-consequences

وزیر دارایی آلمان نسبت به تاریخ ،وج تدریجی ابراز تردید کرد و در توییتر از سوخت های مصنوعی حمایت کرد، در حالی که ایتالیا و چهار کشور دیگر به دنبال این بود که تاریخ ICE را از بین ببرد تا 2040

خودروسازان و تامین کنندگان کلیدی همچنین ابراز نگر، کرده اند که استفاده از خودروهای تمام برقی به هزینه های شغلی منجر می شود و در نتیجه بخش مهمی از اقتصاد اتحادیه اروپا را کاهش می دهد.

تصمیم جزمی که برای ممنوعیت فروش خودروهای حرارتی در سال 2035 اتخاذ شد، پیامدهای اجتماعی دارد که قابل کنترل نیست.»

  • Stellantis می گوید ممنوعیت بنزین و گازوئیل در اروپا عواقب بزرگی خواهد داشت

شورای اروپا – ارگ، متشکل از رئیس ،ت هر کشور عضو اتحادیه اروپا – موافقت کرده است “یک هدف کاهش 100 درصدی انتشار CO2 تا سال 2035 برای خودروها و وانت های جدید معرفی کند.”

“ضروریه،” وی در یک کنفرانس خبری گفت در نمایشگاه خودروی پاریس، در پاسخ به این سوال که آیا بازنگری در این ممنوعیت مورد نیاز است یا خیر.

او گفت: «اگر دسترسی طبقات متوسط ​​به آزادی حرکت را رد کنید، با مشکلات اجتماعی جدی مواجه خواهید شد.