همانطور که همه ما می د،م، BR-V و WR-V که به ترتیب مشتقات یک هاچ بک و MPV بودند، چندان موفق نشدند. هوندا کارز هند پس از اینکه به طور خطرناکی به سرنوشتی مانند جنرال موتورز و فورد نزدیک شد، سرانجام به نظر می رسد که این یادداشت را دریافت کرده است. در چیزی که میتوان آن را یک حرکت انجام دهید یا بمیرید، این شرکت در حال کار بر روی معرفی دو کراس اوور – یک زیر 4 متری و یک SUV در اندازه کرتا است.
رندر جدید هوندا SUV
اینکه بگوییم یک SUV متوسط هوندا برای هند مدت هاست که به پایان رسیده است، دست کم گرفتن است. در حالی که خودروساز ژاپنی با بلاتکلیفی خود بیش از نیم دهه را پشت سر گذاشت، ام جی موتور و کیا با قاطعیت وارد بازار نابخشودنی ما شدند و بخش بزرگی از بخش پردرآمد کراس اوورهای متوسط پریمیوم را که برای تصاحب بود، از بین بردند.
به احتمال زیاد برای بازار هند، محصولات جدید بر اساس نسخه پیشرفته پلت فرم Amaze بومی سازی شده است. انتظار می رود مدل کوچکتر با کد PF2 در اوا، سال جاری عرضه شود، در حالی که گفته می شود نسخه متوسط با نام رمز PF2S برای سال 2024 آماده خواهد شد.
یک خط سقف مسطح و یک نمایه به همان اندازه بدون نمایش، فضای کابین زیادی را برای مهندسان بسته بندی با استعداد هوندا ایجاد می کند تا جادوی خود را انجام دهند. در واقع، ما فکر می کنیم فضای داخلی و راحتی، برگ برنده شاسی بلند هوندا در یک بخش بسیار رقابتی خواهد بود.
پیشرانه های بنزینی و هیب،
اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد این است که چگونه زبان طراحی با توجه به خودروهای بین المللی هوندا کمرنگ شده است، اما همچنان مدرن و آسان است. جلوپنجره برجسته با نشان کرومی H و چراغهای جلو LED آشنا هستند در حالی که سپر با سطوح برجسته و چانه نقرهای طراحی کلی را به خوبی تکمیل میکند بدون اینکه فریاد جلب توجه کند.
هوندا بالا،ه یک جفت شاسی بلند جدی را برای هند آماده میکند که دیرتر از هرگز تلاش نکرده است.

کراس اوور هوندا PF2S به احتمال زیاد خط قوای محرکه خود را با آن سدان سیتی قرض می گیرد. استارت استارت یک واحد بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که برای 120 ، بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور من، است. همچنین یک نسخه هیب، 1.5 لیتری eHEV وجود دارد که مسافت پیموده شده ARAI 26.5 کیلومتر در لیتر در سیتی دارد. انتظار می رود هر دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک در دسترس باشند.
هوندا سال جدید را با انتشار تیزری از ظاهری شبیه PF2 آغاز کرد. این کافی بود که متخصص طراحی داخلی ما، پراتیوش روت، رندر نسبتاً واقع گرایانه ای از برادر بزرگتر خود ارائه دهد که در تقابل با هیوندای کرتا و کیا سلتوس است.

خوب است بد،د که هوندا در نهایت به بخش SUV در بازار ما متعهد است، اما به ،وان یک شرکت دیرهنگام، جایی برای خطا در مورد موقعیت و قیمت گذاری وجود ندارد. ما امیدواریم که محصولات جدید بخش بزرگی از شکوه سابق برند را بازیابی کنند.
منبع: https://www.rushlane.com/2023-،nda-suv-in-7-new-colours-render-12457890.html