تاتا موتورز یک نقطه عطف فروش جدید را اعلام کرده است که توسط Nexon EV خود به دست آمده است – فروش کل از 35000 دستگاه عبور کرده است.

تاتا موتورز قهرمان اصلی بخش خودروهای الکتریکی است. و پرفروش ترین آنها Nexon EV است. تاتا اکنون فروش 35000 دستگاه Nexon EV را جشن می گیرد. این SUV الکتریکی توسط تاتا ستونی برای این شرکت در تثبیت خود به ،وان برند شماره 1 EV هند بوده است.

رقابت جای خود را به تمس، نیز می دهد. ما اغلب دیدهایم که تولیدکنندگان رقبای خود را زیر سوال میبرند. Ather به بررسی ایمنی باتری در Ola پرداخت و اخیراً رنو و کوکاکولا در تسلا و پپسی در قاره کهن تحقیق ،د. رنو با کوکاکولا برای تامین کامیونهای برقی برای عرضه و تحویل شراکت کرده و فعالیت خود را نیز آغاز کرده است.
ماهیندرا در ماههای اخیر، بهویژه از زمان عرضه XUV700 و Scorpio N جدید، پیشتاز فروش شاسیبلندهای متوسط بوده است. بخشی که توسط تاتا موتورز از طریق هریر و سافاری هدایت می شد، اکنون توسط ماهیندرا هدایت می شود. آیا تاتا موتورز پس از عرضه ماهیندرا XUV400 وضعیت شماره 1 EV را از دست خواهد داد؟ زمان نشان خواهد داد.
منبع: https://www.rushlane.com/tata-nexon-ev-sales-cross-35k-trolls-mahindra-xuv400-12454528.html
Nexon EV در انواع Prime و Max با اندازه، عملکرد، برد و ویژگیهای مختلف باتری ارائه میشود. Nexon EV در مجموع تاکنون 35000 دستگاه فروخته است، در حالی که رقیب اصلی آن Mahindra XUV400 به دلیل عدم عرضه به بازار فروخته است. تاتا موتورز با تمس، ماهیندرا به روشی خلاقانه، روی ماهیندرا خم شد.
در حالی که تسلا هنوز نیمه کامیون های خود را به جاده ها آورده و آنها را برای شروع عملیات مشابه به پپسی عرضه نکرده است. در بخش خودروسازی هند، تاتا موتورز به تمس، رقبای خود معروف است. در گذشته، تاتا چندین بار در ماروتی و هیوندای تحقیق کرده است. این بار این ماهیندرا است که هدف آنهاست.
Tata Nexon EV Sales Cross 35k
ماهیندرا و رئیس ماهیندرا، آناند ماهیندرا یک بار توسط یکی از پیروانش پرسیده شد که احساسش در مورد تاتا موتورز چیست. در پاسخ، آناند ماهیندرا توییت کرد که «داشتن رقبای قدرتمندی مانند تاتا موتورز یک امتیاز است. آنها به اختراع خود ادامه می دهند و این به ما انگیزه می دهد که حتی بهتر عمل کنیم. رقابت باعث نوآوری می شود.»

XUV400 Electric SUV یک سانگ یانگ تیوولی بدون کار هک است که در محدودیت های طول 4 متر قرار می گیرد. به این ترتیب، ماهیندرا XUV400 الکتریکی SUV 4.2 متر طول دارد و به طور قابل توجهی بزرگتر از رقیب اصلی خود Nexon EV Max است. ماهیندرا سعی کرده است تا Nexon EV Max را به تمام م،ا، به جز ویژگیها، یکی کند. Nexon EV Max دارای ویژگی های بسیار بیشتری است.
آناند ماهیندرا در تاتا موتورز
چه ،ی رقابت سالم را دوست ندارد؟ همه ما انجام می دهیم. پس از همه، رقابت سالم محصولات بهتر را تضمین می کند و به ما، مشتریان، سود می رساند. این اطمینان را ایجاد می کند که تولید کنندگان بسیار قوی هستند و آنها را به سمت نوآوری و چیزهای خوب دیگر سوق می دهد.