آفرودهای سبک زندگی در حال حاضر به لطف ماهیندرا در موقعیت محبوبی در هند قرار دارند و این فضا را دوباره در سال 2020 اختراع ،د.
بنابراین، این باید یک راهپیمایی برای ماهیندرا باشد، اینطور نیست؟ فقط در دور اول بود. کاملش بارالا سه دور طناب کشی ترتیب می دهد تا برنده را تعیین کند. در راند 1، هر دو ماروتی سوزوکی جیمنی و ماهیندرا تار در 4X2 هستند و جعبه انتقال 4X4 فعال نیست. در این دور ثار به راحتی جیمنی را کشید.
اما در دور دوم، هر دو شاسی بلند Maruti و Mahindra قرار بود در 4X4 بالا باشند. اما صاحب Thar به ماشین بزرگتر، سنگین تر، قوی تر و پر پیچش تر خود اعتماد زیادی داشت. بنابراین، او آن را در 4X2 نگه داشت در حالی که جیمنی با 4X4 رفت. این دور شاهد تلاش تار برای کشیدن جیمنی در 4X4 بود.
در دور سوم، Thar به ،وان یک دستی متوقف شد و جیمنی با گیرب، اتوماتیک خود را به جلو کشید. این نشان می دهد که ورودی های کاربر چقدر مهم هستند. در راند سوم، مالک سوم Thar ممکن است در حالی که نیمی از کلاچ درگیر است، گاز را رها کرده باشد.
و در پایان جیمنی ثار را کمی کشید. این منجر به W به جیمنی شد. در دور سوم، همه چیز جالب شد زیرا هم جیمنی و هم تار اکنون در 4X4 و در بالاترین توانایی خود هستند. در اینجا جیمنی دست بالا را نشان داد.
نحوه بازی آفرود شننیگان ها
با Thar، این بخش رشد کرده است. رقبای بخش به شکل فورس گورکا و ماروتی سوزوکی جیمنی ظاهر می شوند. جیمنی و ثار اغلب نقطه صحبت در این فضا هستند و توانایی ایجاد غوغا را دارند. اما چه ،ی در طناب کشی برنده خواهد شد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
Thar vs. Jimny: Clash of the Mud Titans
کانال یوتیوب Kamlesh Barala ویدیویی را بارگذاری کرده است که در آن یک جیمنی و یک Thar کاملاً جدید را برای آزمایش قرار داده اند. چه آزمایشی، ممکن است بپرسید. آنها هر دو خودرو را در معرض طناب کشی قرار می دهند. از یک طرف، Thar دارای مزیت وزنی است و دارای موتور بزرگتر و ارقام قدرت و گشتاور بیشتر است.
از آنجایی که جیمنی در جعبه دنده اتوماتیک خود 4 دنده و Thar 6 دنده دارد، به نظر می رسد که گشتاور در هر دنده در گیرب، قبلی بیشتر باشد. همچنین، ماروتی سوزوکی ممکن است نسبتهای دنده بلندتری را برای جعبه انتقال خود طراحی کرده باشد تا ،ری قدرت و گشتاور موتور بنزینی 1.5 لیتری NA خود را جبران کند.