رنگ مشکی متضاد Prologue از رکابها بیرون میآید تا با پانل یک چهارم عقب و درب عقب ،یب شود و خطوط بسته واقعی درب عقب را که مربعتر و کمی بزرگتر از آنچه به نظر میرسد، پنهان میکند.
در حالی که خودروساز هنوز جزئیاتی را اعلام نکرده است، C-HR ممکن است به همان تنظیمات هیب، پلاگین نسل بعدی پریوس مجهز شود که دارای سیستم 2.0 لیتری در مجموع 164 کیلووات است و قادر به تکمیل 0 است. سرعت -100 کیلومتر در ساعت در 6.7 ث،ه بسیار غیر پریوس.
چراغهای عقب نازکتر هستند و در اعماق دروازه عقب و همچنین تا بالای ستون C کشیده میشوند. گسترش از آرایه روشنایی کمک می کند تا دستگیره های درهای عقب را پنهان کنید.
یک نشت پتنت طراحی قبلی نشان میدهد که C-HR Prologue تقریباً همانطور که هست وارد تولید خواهد شد. تنها تغییرات قابل توجهی که احتمالاً شاهد آن خواهیم بود، آینه های بزرگتر به سبک میله پرچم به جای غلاف های کوچک دوربین مفهومی است.
بیشتر: همه چیز تویوتا C-HR
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/toyota-c-hr-prologue-previews-next-gen-suv-confirmed-for-australi،
پریوس PHEV جدید به بسته باتری لیتیوم یونی 13.6 کیلووات ساعتی مجهز است که برای حدود 50 تا 60 کیلومتر رانندگی بدون آلایندگی من، است.
تویوتا استرالیا بار دیگر متعهد به فروش C-HR جدید در کنار یاریس کراس کوچکتر و کرولا کراس بزرگتر شده است.
مشخص نیست که آیا گزینه پلاگین هیب، در C-HR های فروخته شده در بازارهای دیگر موجود خواهد بود یا اینکه منحصر به مدل های اروپایی ساخته شده در کارخانه این شرکت در ،یه خواهد بود.
همانند C-HR فعلی، C-HR Prologue نیز در مرکز طراحی اروپایی تویوتا در ج، فرانسه طراحی شده است.
در جلو، C-HR از چهره جدید شرکت «سر چکشی» استفاده میکند که در سدان کراس اوور جدید کراون و نسل پنجم جذاب پریوس وجود دارد.
خودروی جدید نسبتهای اولیه و استایل عقب کوپهمانند را حفظ میکند، اما به قول تویوتا، نسل دوم C-HR «هنوز یک شورشی است. [but] با پیچیدگی فوق العاده».
C-HR اصلی که در سال 2016 رونمایی شد، با استایل دراماتیک کوپهمانند خود، یکی از اولین نمونههای موج جدید تویوتاها بود که مصمم بودند روحیه طراحی محافظهکارانه دیرینه این برند را از بین ببرند.
در اروپا، C-HR با پیشرانههای هیب، پلاگین هیب، و دوگانه DNA در دسترس خواهد بود که دومی دارای باتریهای ساخت اروپا است.
انتظار می رود C-HR در زیر پوست از تکامل معماری TNGA-C امروزی استفاده کند که توسط نسل پنجم پریوس اخیراً رونمایی شده نیز به کار گرفته شده است.
با ظاهراً هر خودرویی که اکنون در دو رنگ موجود است، C-HR Prologue با رنگ سه رنگ نقره ای، “کربن بازیافتی” و طلایی یا “گوگردی” بازی را یک درجه بالاتر می برد. ورودی هوا، بال عقب و دیفیوزر.
دستگیرههای درهای عقب نیز مانند نمونههایی که برای درهای جلو استفاده میشوند، به،وان واحدهایی با سبک برگردون من، هستند، در حالی که مشخصات شیشههای جانبی با افزودن بخشهای شیشه ثابت در هر دو انتها پیچیده است.
به نظر میرسد تویوتا برای بهبود فضای سر صندلیهای عقب، سرعت سقف را کاهش داده است. برای حفظ ظاهر کوپه مانند خودرو، اکنون شیشه کناری عقب حتی کوچکتر شده است.
در ژاپن جدیدترین پریوس نیز با دو گزینه هیب، در دسترس خواهد بود: 103 کیلووات 1.8 لیتری و پانچیتر 144 کیلووات 2.0 لیتری.
تویوتا به خود می بالد که C-HR جدید دارای چرخ های بزرگتر و آویزهای کوتاه تر برای ظاهری اسپرت تر است، در حالی که اتاق داخلی نیز بهبود یافته است.
جهت طراحی برای نسل بعدی تویوتا C-HR تایید شده است، و بیشتر از این خواهد بود.
زمان بندی محلی، و همچنین در دسترس بودن گزینه هیب، پلاگین جدید، “نزدیک به راه اندازی” اعلام خواهد شد.