Triumph-Bajaj مجموعه ای از موتورسیکلت های با ظرفیت متوسط را روانه بازار خواهد کرد – این موتورسیکلت ها ممکن است اوا، امسال در ماه نوامبر در EICMA رونمایی شوند.

بخش موتور کاملاً بسته بندی شده است و پوشش بدنه حداقل است، که نمایه سینه ای را برای موتورسیکلت تضمین می کند. سایر ویژگیهای کلیدی شامل صندلی تک تکه، موتور و اگزوز سیاهشده، محافظ تصادف، ریل دستگیره ضخیم، اگزوز بالابرنده و بخش دم براق است. ارگونومی سواری نسبتاً راحت خواهد بود، هم برای رفت و آمدهای شهری و هم برای کروز بزرگراهی من، است.
درست مانند شراکت Bajaj-KTM، موتورسیکلت های جدید Triumph نیز توسط Bajaj تولید خواهد شد. طراحی و توسعه این موتورسیکلت های جدید توسط بخش تحقیق و توسعه Triumph ،ستان انجام شده است. در حالی که ظرفیت دقیق این دوچرخه ها مشخص نیست، ابعاد موتور و اگزوز احتمال چیزی نزدیک به 350 سی سی تا 450 سی سی را نشان می دهد. در بی،ه قبلی، Triumph گفته بود که دوچرخه های تک سیلندر جدید خود برای هند در محدوده 250 تا 650 سی سی قرار خواهند گرفت.
ویژگی های موتور سیکلت Triumph Bajaj
تم یکپارچهسازی با سیستمعامل با ویژگی هایی مانند چراغ جلو و آینه های دید عقب و م،ن سوخت قطره ای شکل مشهود است. قاطرهای آزمایشی با یک صفحه دایرهای دایرهای که با یک بخش مربعی شکل به سمت راست ادغام شده است، مشاهده شدهاند. احتمالاً این یک کنسول ابزار نیمه دیجیتال است که استایل یکپارچهسازی با سیستمعامل دوچرخه را تکمیل می کند.

هر دوی این نسخهها در ظاهر آماده تولید جاسوسی شدهاند. با توجه به اینکه موتورسیکلت های ماجراجویی مورد تقاضا هستند، این احتمال وجود دارد که این پلت فرم در آینده به یک موتور سیکلت ADV تبدیل شود. با ،یب تکههای ع،های جاسوسی اسکرامب، و رودستر موجود، هنرمند پراتیوش روت به ما نگاهی اجمالی به موتور سیکلت ماجراجویی Triumph-Bajaj میدهد.

در حالی که به نظر میرسد دوچرخههای جدید Triumph-Bajaj پتانسیل بالایی دارند، بعید است که این دوچرخهها تهدید بزرگی برای رویال انفیلد ایجاد کنند. قیمت گذاری عاملی کلیدی است که میزان فروش این موتورسیکلت ها را تعیین می کند. در حال حاضر، برای ا،ر بازیکنان دشوار است که با قیمت های تهاجمی رویال انفیلد مطابقت داشته باشند. انتظار می رود موتورسیکلت های جدید زیر 500 سی سی Triumph-Bajaj با قیمتی در حدود 2 میلیون روپیه به بازار عرضه شوند.
در آینده، رقیب دیگری برای رویال انفیلد می تواند به شکل Vincent Motorcycles باشد. علامت تجاری این نام اخیراً توسط باجاج بدست آمده است. به غیر از بازار هند، موتورسیکلت های وینسنت می تواند در بازارهای جه، به ویژه اروپا نیز هدف قرار گیرد.
سلب مسئولیت – رندرهای طراحی ارائه شده در این وبلاگ صرفاً برای اه، تصویری هستند و توسط سازنده سفارش، تأیید یا تأیید نشده اند. طرح های ارائه شده در اینجا ممکن است منع، کننده محصول نهایی یا اه، سازنده نباشد. رندرها فقط به صورت طرح های مفهومی یا تفسیرهای هنری ارائه می شوند و صحت یا امکان سنجی آنها نمی تواند تضمین شود.
منبع: https://www.rushlane.com/triumph-bajaj-adventure-motorcycle-render-himalayan-rival-12450427.html
فضای 350 سی سی که توسط رویال انفیلد محبوب شده است، شاهد پرتاب های متعددی از شرکت هایی مانند هوندا، جاوا و یزدی بوده است. به زودی دو موتور سیکلت جدید از Triumph-Bajaj به این باشگاه می پیوندند. یک رودستر خیاب، و نسخه اسکرامب، آن وجود خواهد داشت که به ترتیب رقیب Royal Enfield Meteor 350 و Yezdi Scrambler / Hunter 350 خواهد بود.
Triumph-Bajaj Adventure Motorcycle Render
در حالی که پلت فرم ی،ان خواهد بود، نسخه اسکرامب، با ویژگی هایی مانند شیشه جلو و محافظ بند انگشت قابل تشخیص است. طراحی اگزوز، اندازه چرخ و انتخاب ،تیک نیز می تواند برای اسکرامب، متفاوت باشد. بعید است که برای نسخه اسکرامب، تغییراتی در موتور وجود داشته باشد.
کدام موتور موتور سیکلت های سایز متوسط Triumph Bajaj را تامین می کند
در مقایسه با رقبا در بخش 350 سی سی، موتورسیکلت های Triumph-Bajaj دارای چنگال جلو USD خواهند بود. در عقب، دوچرخه ها دارای سیستم تعلیق monos،ck خواهند بود. به نظر می رسد قاطرهای آزمایشی بر روی چرخ های 17 اینچی در دو انتها سوار می شوند که با تایرهای نسبتاً پهن تر در عقب پوشیده شده اند. وظایف ترمز توسط ترمزهای دیسکی در دو انتها انجام می شود. ABS دو کاناله به صورت استاندارد ارائه خواهد شد. ویژگی های اتصال به احتمال زیاد برای موتورسیکلت های زیر 500 سی سی Triumph-Bajaj وجود دارد.
