استایل و اجزای سازنده مشابه خواهر و برادرهای بزرگتر مربوطه خواهد بود. درست مانند برادر بزرگترش، میتو،م انتظار راهاندازی DOHC به همراه ۴ سوپاپ در هر سیلندر و راهاندازی خنککننده مایع را داشته باشیم. کلاچ دمپایی و راید با سیم نیز می تواند در ،یب باشد. گیرب، 6 سرعته نیز بسیار محتمل است و می توان انتظار داشت که وزن آن در حدود 160 کیلوگرم باشد.
و ببینید، تریومف رودستر 250 و تریومف اسکرامب، 250 در زیر فهرست شدهاند. این موتورسیکلتها علاقهمندان را به خود جلب میکنند و نشان میدهند که شرکت روی پلت فرم موتورسیکلت 250 سیسی کار میکند. ما همچنین میتو،م Roadster 400 را ببینیم که به احتمال زیاد S،d 400 است. اطلاعات را میتوان در گزینه انتخاب مدل در فرم تماس رسمی Triumph یافت.
از Triumph Scrambler 250 و Roadster 250 چه انتظاری باید داشت – ،یبی از سبک و چابکی
وب سایت رسمی این برند ،یسی نام احتمالی دو موتورسیکلت جدید خود را فاش کرده است. Abhishek از علاقه مندان به خودرو، اسکرین شات/قطعه ای از وب سایت رسمی Triumph را با ما به اشتراک گذاشت. در این تصویر، ما Triumph Trident، مقرون به صرفه ترین موتورسیکلت سه سیلندر این شرکت و Scrambler 400 را می بینیم که قرار است اوا، امسال عرضه شود.
اما هانتر 350 رترو هنوز با قیمت 150 روپیه شروع می شود. امتیاز قیمت 1.5 لک (ش) در حال حاضر روپیه است. 83000 ارزانتر از S،d 400. اما اگر Triumph در حال توسعه محصول جدیدی برای هدف قرار دادن این قیمت باشد، چه؟ به Triumph Roadster 250 و Scrambler 250 سلام کنید.
تایتان های کوچک Triumph: The 250cc Wonder Duo
ارائه همان شاسی، پانل های بدنه و سایر سخت افزارها برای کنترل هزینه ها بسیار منطقی است. تج،اتی مانند چنگال های جلوی تلسکوپی 43 میلی متری USD می توانند به واحدهای تلسکوپی RSU راه پیدا کنند. روشنایی LED در اطراف، ،تیک 140 ،متی عقب، و دسته ابزار نیمه دیجیتال را می توان با Triumph Scrambler 250 و Roadster 250 ارائه کرد.
قیمتی در حدود 1.7 میلیون می تواند منطقی باشد که مدل های ارزان قیمت رویال انفیلد را همراه با موتورسیکلت های هوندا CB350 و جاوا کنترل می کند. Triumph ج، زم، راه اندازی را فاش نکرده است. اما سال 2024 می تواند زم، باشد که این موتورسیکلت ها نور روز را ببینند.