در حال حاضر، شرکت PT TVS Motor Indonesia Neo XR و Rockz را در سری Moped، Callisto، Ntorq، D، و XL100 را در سری Matic و Apache RTR 200 4V، Ma، و Ma، Semi Trail را در سریهای Sport ارائه میدهد. رونین میتواند افزودهای شایسته به سری اسپورت باشد و پرچمدار جدید آنجا باشد و عملکرد کمی بیشتر از Apache RTR 200 4V ارائه دهد.
برای شروع، به نظر می رسد مبدل کاتالیزوری متفاوتی در سیستم اگزوز مدل اندونزیایی وجود دارد. این ممکن است به این دلیل باشد که هند استاندارد آلایندگی BS6 را پذیرفته است که مستقیماً با استانداردهای آلایندگی EURO 6 قابل مقایسه است. در حالی که اندونزی همچنان از استانداردهای یورو 4 پیروی می کند.
پیشرانه ی،ان، ارقام قدرت متفاوت
در اندونزی، آزمایش نقطهای TVS Ronin میتواند نشاندهنده پرتاب بالقوه باشد و حضور آن را حتی بیشتر با جذب مخاطبان بیشتر تقویت کند.
به دلیل این مبدل کاتالیزوری کمتر مزاحم، احتمالاً افزایش عملکرد وجود دارد. ما در مورد ارقام قدرت و گشتاور 5 تا 10 درصد بالاتر در مقایسه با مدل هندی صحبت می کنیم. صحبت از 20.1 ، بخار قدرت و 19.93 نیوتن متر گشتاور در ظاهر BS6 از یک موتور تک سیلندر 225.9 سی سی با خنک کننده روغن و کلاچ دمپایی است. گیرب، یک واحد 5 سرعته است.
منبع: https://www.rushlane.com/tvs-ronin-indonesia-launch-soon-12472971.html
تی وی اس رونین یکی از جدیدترین موتورسیکلت های این شرکت است. در هنگام راه اندازی استقبال کاملاً متفاوتی داشت زیرا سعی داشت به طور همزمان به چندین ژانر پاسخ دهد. این ژانرها شامل اسکرامب،، رزمناو و دوچرخه خیاب، است. این در درجه اول رقیب رویال انفیلد هانتر 350 و تا حدودی با Dominar 250 است و یک پیشنهاد کاملا منحصر به فرد ارائه می دهد.
TVS Ronin دارای قدرت قابل توجهی در دورهای کمتر در دقیقه است. ظاهر ذهنی است، اما TVS Ronin نیز جذابیت خاص خود را دارد. آیا این برای ش،تن بازار اندونزی در بخش زیر 250 سی سی کافی است؟ زمان نشان خواهد داد.
TVS Ronin آزمایش را در یک پمپ بنزین در Kara،، اندونزی مشاهده کرد. این جایی است که شرکت PT TVS Motor مرکز تولید خود را دارد. KDW Motoblog این تصاویر را برای اولین بار منتشر کرد. ما میتو،م یک موتورسیکلت TVS Ronin را با مقداری روکش روی م،ن سوخت و سایر مارکهای TVS که با نوار ،ب مشکی پوشانده شده است ببینیم.
به غیر از آن، برخی از ،اصر مشکی در مدلهای هندی مانند روی گلگیر جلو و پوشش اگزوز، در مدلهای اندونزیایی نقرهای هستند. قطعاتی مانند دوشاخه های تلسکوپی 41 میلی متری جلو، تک شوک عقب، ،تیک های 17 اینچی 130 بخش عقب و 110 بخش جلو، ABS دو کاناله، دسته ابزار دایره ای افست، نورپردازی LED بین این دو مش، هستند.
امضای LED DRL رونین بسیار منحصر به فرد است و هیچ چیز دیگری شبیه آن نیست. بنابراین، بلافاصله به ،وان رونین قابل شناسایی است. گفته می شود، نمونه هایی که در مدل های اندونزی و هندی دیده می شوند، تا آ،ین جزئیات ی،ان نیستند.
به نظر می رسد TVS با ارسال رونین به بازارهای آسه آن، بسته صادراتی خود را گسترش می دهد. اخیراً یک TVS Ronin آزمایشی را در اندونزی مشاهده کرد. این ممکن است نشانه ای قوی از قصد TVS برای راه اندازی Ronin در آنجا باشد. بیا یک نگاهی بیندازیم.
TVS Ronin اندونزی به زودی راه اندازی می شود؟