ارقام عملکردی در این مرحله صادر نشده است، اما با وزن خشک 1280 کیلوگرم، اتوپیا باید در این بخش من، باشد.
در حالی که نمای بیرونی تکامل واضحی از طراحی به کار رفته در Zonda و Huayra است، همه جدید هستند و 20 درصد قطعات کمتری نسبت به قبل دارند.
در ،مت جلو کانال های خنک کننده تعبیه شده در اسپلیتر و کاپوت جلو و یک واحد چراغ جلو وجود دارد. در امتداد طرفین، رکابها پیچ خورده و تا شدهاند تا جریان هوای جانبی بهبود یابد.
علاوه بر فرم، که از یک بلوک آلومینیومی ساخته شده است، کابین همچنین دارای یک شیفتر دردار پیچیده و روشنایی در اطراف همه غلاف های کنترل اصلی است.
چرخهای عقب را از طریق یک گیرب، دستی خودکار هفت سرعته به صورت عرضی به حرکت در میآورد. پاگ، خاطرنشان میکند که تصمیم گرفته است با گیرب، دوکلاچه استفاده نکند، زیرا سنگینتر است و “توانایی تنظیم سرعت شتاب خودرو را از راننده سلب میکند”.
قابلیت توقف به لطف ترمزهای کربن سرامیکی برمبو تهویهشده، با دیسکهای 410 میلیمتری جلو با کالیپرهای شش پیستونه و واحدهای 390 میلیمتری عقب با استفاده از کالیپر چهار پیستونی همراه است.
این کشورها مدینه فاضله نسل سوم خودروی خودروساز ایتالیایی است و پس از زوندا که در سال 1999 عرضه شد و هوآیرا که اولین بار در سال 2011 عرضه شد، می باشد.
در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود، تنها اشاره Pagani به روندهای فعلی یک نمایشگر دیجیتال بین سرعت سنج آنالوگ و سرعت سنج است.
پاگ، میگوید استحکام پیچشی اتوپیا حداقل 10.5 درصد نسبت به هوایرا در حال ،وج افزایش یافته است.
Utopia دارای بدنه مونوکوک ساخته شده از ،یبی از فیبر کربن و تیت،وم، با زیرفراب های جلو و عقب از فولاد کروم مولیبدن است.
پشت سلول مسافری یک موتور V12 توئین توربو قرار دارد که به گفته پاگ، «بر اساس سفارشی» توسط مرسدس AMG ساخته شده است. موتور 12 سیلندر توسعه می یابد 635 کیلو وات در 6000 دور در دقیقه و 1100 نیوتن متر بین 2800 تا 5900 دور در دقیقه
در جلو، اتوپیا بر روی مجموعهای از رینگهای آلیاژی فورج آلومینیومی ۲۱ اینچی با ،تیکهای Pirelli P-Zero Corsa 265/35 که بهطور خاص برای این خودرو ساخته شده است، سوار میشود، در حالی که در عقب، رینگهای ۲۲ اینچی با سایز ۳۲۵ بزرگ وجود دارد. /30 ،تیک.
گفته می شود که فضای داخلی از زیبایی شناسی کالاهای چرمی و ساعت های دهه 1950 و 1960 الهام گرفته شده است.
این خودرو دارای سیستم تعلیق دو جناغی مستقل با فنرهای مارپیچ در هر دو انتها، و همچنین کمک فنرهای نیمه فعال است که هدف آن ارائه هم قدرت هندلینگ و هم کمی راحتی سواری است.
فقط 99 کوپه در طول تولید اولیه Utopia ساخته خواهد شد و همه قبلاً صحبت شده است. اگر Zonda و Huayra راهنما باشند، مدلهای نسخه ویژه و رودستر در آینده Utopia وجود خواهند داشت.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/pagani-utopia-revealed
در ،مت عقب، پشته چهار اگزوز مشخصه این شرکت وجود دارد، در حالی که چراغ های عقب که گفته می شود از توربین های جت الهام گرفته شده اند.
ایده پاگ، از اتوپیا (در حال حاضر) یک وسیله نقلیه عاری از موتورهای الکتریکی و صفحه نمایش لمسی از هر نوعی است.
یک گیرب، هفت سرعته دستی که مخصوصاً برای کنترل کوه گشتاور موتور توسعه یافته است نیز موجود است.