V6 مسابقه ای مازراتی به درستی عصبانی به نظر می رسد

MC20 GT2 دارای مونوکوک مرکزی فیبر کربنی فوق سبک با بدنه کامپوزیت کامل سبک وزن و سریع برای «نسبت وزن به قدرت خوب» است.

GT2 نشان دهنده بازگشت به مسابقات قهرم، FIA GT2 برای خودروساز ایتالیایی از زم، که MC12 GT2 بین سال های 2004 و 2010 مسابقه داد.

این موتور V6 توئین توربوی نتتونو به یک جفت خواهد شد گیرب، شش سرعته مسابقه ای ترتیبی با پدال شیفترهای نصب شده روی فرمان.

برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.

تمام اجزای سیستم تعلیق با کمک فنرهای قابل تنظیم و میله های ضد غلت مسابقه محور هستند.

در داخل یک صندلی تکی و همچنین یک صفحه نمایش 10.0 اینچی تعبیه شده در داشبورد فیبر کربنی وجود دارد.

وزن محدود جزئیات دقیقی ارائه نشده است، اما کوپه MC20 جاده ای 1500 کیلوگرم وزن دارد.

  • V6 مسابقه ای مازراتی به درستی عصب، به نظر می رسد
  • V6 مسابقه ای مازراتی به درستی عصب، به نظر می رسد

مازراتی به چک ، جزئیات مربوط به مسابقه MC20 GT2 خود ادامه داده است و به دنیا نشان می دهد که چگونه موتور 3.0 لیتری Nettuno V6 آن با صدای کامل صدا می کند. هشدار اسپوی،، بسیار عصب، به نظر می رسد.

مازراتی MC20 برای اولین بار در سپتامبر 2020 معرفی شد و نسخه کانورتیبل آن در ماه می سال گذشته رونمایی شد.

  • V6 مسابقه ای مازراتی به درستی عصب، به نظر می رسد
  • V6 مسابقه ای مازراتی به درستی عصب، به نظر می رسد

بیشتر: همه چیز مازراتی MC20




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/maseratis-racing-v6-sounds-properly-angry

چه ،ی گفته است که موتورهای V6 صدای خوبی ندارند؟

،اصر آیرودینامیک در MC20 GT2 با یک اسپلیتر جلو و یک بال قابل تنظیم در عقب “تا حد مجاز” مورد استفاده قرار گرفته اند.

اگرچه میزان توان ،وجی به تفصیل ذکر نشده است، خودروساز ایتالیایی می‌گوید که آن را “به سطح بالاتری” برده خواهد شد. مدل جاده ای در حال حاضر 463 کیلووات قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.