در انتهای گرانتر طیف موتور سیکلت Hero، سری XPulse و Xtreme را داریم. سری Xtreme متشکل از Xtreme 160R، یک جنگنده خیاب،، و Xtreme 200S، یک دوچرخه ورزشی/اسپورت تور است. سری Xpulse از آفرود XPulse 200 نسبتاً درخشان و XPulse 200T tourer تشکیل شده است.
پیش از این، 200T برای تولید 17.83 ، بخار و 16.15 نیوتن متر از موتور 199.6 سی سی خنک کننده هوا/روغن استفاده می کرد و Xpulse 200T 4 ولت جدید، 18.8 ، بخار و 17.35 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد.

به زودی، Hero پرچمداران بسیار توانمندتری در قالب یک آفرود 300 تا 400 سی سی Xpulse، Xpulse tourer و یک دوچرخه ورزشی/اسپرت تورر Xtreme خواهد داشت. تا آن زمان، سری XPulse 200 پرچمدار است. Hero اکنون در حال آماده شدن برای راه اندازی New Xpulse 200T 4V است تا به آن تازه شود. این همان شلیک در رگهایی است که Xpulse 200T به آن نیاز داشت زیرا تحت الشعاع برادر آفرود خود قرار گرفته بود.
Xpulse 200T 4V Walkaround جدید
Hero MotoCorp تغییراتی در طراحی ایجاد نمی کند و آن را روزی برای این به روز رس، نامیده است. نه آقا/خانم این بسیار عمیق تر از آن است. این بهروزرس، هد 4 ولتی جدیدی را که برادر آفرود آن در اوایل سال جاری دریافت کرده بود، به همراه خواهد داشت. این امر تنفس بهتری را تضمین می کند و از آنجایی که دریچه های جدید سبک تر هستند، دور آنها بالاتر می رود و در درازمدت ساییدگی کمتری را شاهد خواهند بود.
در کنار اینها، یک ریل دستگیره جدید نیز دریافت می کنیم که از نوع لوله ای است، برخلاف واحد رک که با آفرود Xpulse 200 مش، است. به نظر می رسد که دستگیره ها بیش از گذشته افزایش یافته است که مطمئناً به راحتی در تور کمک می کند. اگرچه تغییرات جزئی هستند، اما آنها به زیبایی کنار هم قرار می گیرند و ظاهری کاملاً جدید به New Xpulse 200T 4V می بخشند، به خصوص با طرح های رنگی جدید دو رنگ.
مشخصات و ویژگی ها
پیش از این، 200T از موتور 199.6 سی سی خنک کننده هوا/روغن خود 17.83 ، بخار در 8500 RPM و 16.15 نیوتن متر گشتاور در 6500 RPM تولید می کرد. آفرود 200 4 ولتی 18.8 ، بخار در 8500 RPM و 17.35 نیوتن متر در 6500 RPM تولید می کند. این ارقام احتمالاً به New Xpulse 200T 4V ترجمه می شوند. رادیاتور خنک کننده روغن آن نیز مانند آفرود Xpulse بزرگ شده است.

به نظر می رسد که هیرو یک فیس لیفت کامل برای New Xpulse 200T 4V ارائه کرده است. تغییرات چندان قابل توجه نیستند. با این حال، آنها حضور خود را آشکار می کنند. در همان لحظه، میتو،م یک صفحهنمایش جدید را ببینیم که اولین بار در سال 2018 در مفهومی Xpulse 200T Scrambler معرفی شد. مونتاژ چراغهای جلو همچنان ی،ان است، اما با این صفحهنمایش جدید، بسیار واضحتر به نظر میرسد. به ویدیوی V8 Historia De Motores در زیر نگاه کنید.
با آفرود، هد 4 ولت 100 روپیه هزینه دارد. 10000 بیشتر 200T در حال حاضر روپیه هزینه دارد. 1.24 lakh (ex-sh) و با این به روز رس،، می تو،م شاهد افزایش قیمت تا Rs باشیم. 1.34 (سابق). راه اندازی به احتمال زیاد خیلی زود اتفاق می افتد و از نظر قیمت با هوندا هورنت 2.0 و موارد مشابه روبرو خواهد شد. ویژگی هایی مانند اتصال بلوتوث با این به روز رس، حفظ خواهند شد.
منبع: https://www.rushlane.com/new-xpulse-200t-fully-revealed-walkaround-video-12452489.html
برخلاف کانسپت Scrambler، New Xpulse 200T 4V fly-screen رنگ بدنه خواهد داشت و برخلاف رنگ زرد نئون بد بو. چنگال های جلو قبلاً آشکار شده بودند. با به روز رس،، می تو،م گترهای چنگالی را ببینیم که جذابیت یکپارچهسازی با سیستمعامل را به همراه صفحه نمایش افزایش می دهند. از دیگر تغییرات بصری می توان به شکم پ، اشاره کرد. این در مفهوم Scrambler نیز وجود داشت.